• Echt ik word een beetje gek van al mijn ideeën en ik denk niet echt dat het orgineel meer is, maar goed hier is er weer 1 -.- xD:

    lost in the woods with Justin Bieber:

    Een meisje (ja ik weet nog geen naam erg he?) en Justin Bieber zitten in het zelfde vliegtuig. Het vliegtuig crasht in het woud en bijna niemand overleeft het. Behalve het meisje en Justin. Ze moeten zien samen te werken om te overleven.
    Het meisje haar broer was een militair, dus ze weet min of meer wat ze moet doen, alleen zou Justin luisteren naar een meisje?
    Ze kunnen kiezen wat ze doen, op 1 plek blijven en gewoon sterven, ieder voor zich of samen werken.
    Als ze maar in het Nederlands militaire kamp komen waar ze veilig zijn.

    doen of toch maar niet?
    orgineel?
    zou je het gaan lezen?
    en weet iemand misschien een leuke naam voor het meisje?


    xx

    Doen

    origineel

    jeps

    Aisha


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind t wel origineel.

    Maar als je nou echt heel origineel wil zijn, moet je een verhaal maken waarin Justin Bieber gay is. Volgens mij heeft nog (bijna?) niemand dat gedaan.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Ik vind t wel origineel.

    Maar als je nou echt heel origineel wil zijn, moet je een verhaal maken waarin Justin Bieber gay is. Volgens mij heeft nog (bijna?) niemand dat gedaan.

    Dat is best een goed idee vind ik haha :Y)
    Maar ik zou je storie ook wel willen lezen (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    LALALALALA schreef:
    Ik vind t wel origineel.

    Maar als je nou echt heel origineel wil zijn, moet je een verhaal maken waarin Justin Bieber gay is. Volgens mij heeft nog (bijna?) niemand dat gedaan.


    hahahah geniaal xD maar dat doe ik maar niet

    Klinkt gaaf, jammer dat het een verhaal met beroemd persoon wordt. Met een beroemdheid zit je toch aan een hoop dingen vast (karakter, uiterlijke belemmeringen...) en dat is zonde.


    x

    doen of toch maar niet? doen
    orgineel? jep
    zou je het gaan lezen? jeps
    en weet iemand misschien een leuke naam voor het meisje? Anouk, Fleur, Sophie, Liz


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    doen! doen! ik ga het lezen ;p
    eh... Ginger ?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Doen!

    Niet echt origineel (Ik heb eentje precies zo geschreven, en 3 ongeveer zo, omdat ik onorigineel ben, ze staan inactief...) (maar wel doen, want het blijft een leuk idee ;) )

    Ik zou 'm niet lezen, want ik mag Justin niet zo...

    Geen leuke ideeën, zorrry!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    't is best orgineel ik zou hem lezen.
    snel beginnen


    we R who we R so let me do what i want

    Doen en noem haar Hanna
    ofweet ik veel...


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Doen.
    orgineel.
    ja.
    Alisha.:9~


    Smiling but close to tears.

    Jaa doen!!!

    Lijkt me zo'n leuk verhaal!!


    Hakuna Matata

    DOen!


    Trust me. I'm the doctor

    Doen, zeker, egt wel! En wat vind je van Kathrine? te ouderwets? kate/Katie dan?


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    wil je t melden als deze story online komt??


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.