• haay

    ik heb net sinds... 15 minuten lenzen
    maar is het normaal dat je in het begin je lenzen voeld zitten in je ogen?

    het doet geen zeer maar het kietelt, ik zie ik nog een beetje dubbel (maar dat heb ik ook altijd als ik net een nieuwe bril heb)

    weet iemand die ook lenzen heeft of dat normaal is?


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik denk dat je nog even moet wennen, ik heb ook altijd dat ik een beetje dubbel zie als ik net een nieuwe bril heb en dan voelt het bij mij ook alsof ik de hele tijd omhoog moet lopen en de diepte zie ik dan nog niet meteen... Als je het na een week nog hebt zou ik even terug gaan


    dream, dare, fly!

    De 1e x dat ik lenzen had voelde het heel raar en leek het net alsof ze eruit gleden. En ja dat hoort. Maar dat is heel snel weer over :Y)


    .

    god, ik had helemaal geen last van mijn lenzen denk ik . Maar ik voelde ze wel zitten, ik was vooral verbaasd over het feit dat ik kon zien zonder bril & zelfs beter dan met bril ;D ik riep de heletijd 'ik zie!', maar dat gevoel gaat wel weg hoor ;D


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ja toen ik net lenzen had voelde ik ze ook zitten en zag ik soms een beetje dubbel, maar zoals de rest al zegt; dat gaat over ;]

    Ik heb zelf geen lenzen. Maar ik denk dat je er even aan moet wennen. (:

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 16:53 ]

    Me vriend heeft lenzen, en je moet er gewoon aan wennen, het is toch iets dat op je oog zit dat er normaal niet gezeten heeft. Dat is na 1/2 dagen wel weg(:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja ik zag heel raar toen ik voor het eerst lenzen had, maar dat gaat snel over. Ik mocht ze ook maar een paar uur per dag in houden, ik moest het opbouwen. Dus eerst 3 uur, dan 5, dan 7 en dan hele dagen behalve 's avonds. Maar dat rare gevoel gaat heel snel over -Ik zag met lenzen zelfs beter dan met bril-


    you're my favourite part of the day ~

    Ik heb geen lenzen, ook geen bril... Maar ik vind lenzen echt eng, stel nou dat ze in je oog komen ofzo:X


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, dat is normaal. Je moet gewoon even wennen. En soms heb je dat ook nog als je al gewend bent, maar dan ziet er iets in of zijn ze vies, vettig of whatever..


    Je moet worden wie je bent.