• ik wet niet heoe je het schrijft xd


    maar wie kan mij dat orginele verhaal vertellen wat ik hoor er zoveel verhalen over ik weet niet wat ik nou moet geloven.


    -ik ga het niet proberen want ben niet gek-

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 aug 2010 - 20:55 ]


    =

    De versie die ik ken is: Je zegt om stipt 12 uur een keer Bloody Mary, ze verschijnt bebloed in de spiegel en dan zie je jezelf bebloed. :'D


    Let the Night embrace you

    neem aar ik bedoel eht verhaal achter bloody merry hoe ze in de spiegel is gekomen ofsow x''D

    EN


    iUEW X''d


    =

    De bijnaam van Mary Tudor, koningin van Engeland. Ze vervolgde de protestanten en kreeg zo de bijnaam Bloody Mary.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    oeh, oeh, daar zag ik een verhaal hier op Q over. ik ga snel zoeken n.n


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Bohemian schreef:
    De bijnaam van Mary Tudor, koningin van Engeland. Ze vervolgde de protestanten en kreeg zo de bijnaam Bloody Mary.


    ik he iets heel anders gehoort het was toch een meisje van 12 ofsow? xD


    =

    Peanutxhead schreef:

    ik he iets heel anders gehoort het was toch een meisje van 12 ofsow?

    iUEW X''d



    Mary Worthington was een meisje die erg ijdel was
    en die elke keer in de spiegel keek. Op een dag had ze een auto ongeluk en was haar gezicht beschadigd. Het was niet zo erg, maar Mary wou zich niet meer zien en verminkte haar gezicht feller met haar kapotte spiegel die ze bijhad. En
    ze stierf aan haar verminkingen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Demoon schreef:
    De versie die ik ken is: Je zegt om stipt 12 uur een keer Bloody Mary, ze verschijnt bebloed in de spiegel en dan zie je jezelf bebloed. :'D

    Waarom verander je de titel niet? 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Het was toch iets van:
    Ze dachten dat ze dood was, maar ze lag in coma of weet ik veel wat. Ze werd begraven, maar wel met een belletje in 'r graf, zodat als ze toch nog leefde, ze het zouden horen.
    Op een dag hoorden de ouders het belletje, maar ze dachten dat het de wind was. Maar Mary leefde echt nog.
    Ze krabte aan de kist tot haar vingers bloedden, en werd helemaal gek. Uiteindlijk na een lange tijd overleed ze aan tekort aan lucht.
    Na haar echte overlijden achtervolgde ze haar ouders waarin ze zei: 'Waarom hoorden jullie me niet? Waarom?'

    Of haal ik nou een verhaal door elkaar?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    De versie die ik ken is; om middernacht twee kaarsen naast je spiegel te leggen, 3 rondjes draaien, en 13 keer haar naam zeggen (:
    Dat heb ik gehoord (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Maunier schreef:
    Het was toch iets van:
    Ze dachten dat ze dood was, maar ze lag in coma of weet ik veel wat. Ze werd begraven, maar wel met een belletje in 'r graf, zodat als ze toch nog leefde, ze het zouden horen.
    Op een dag hoorden de ouders het belletje, maar ze dachten dat het de wind was. Maar Mary leefde echt nog.
    Ze krabte aan de kist tot haar vingers bloedden, en werd helemaal gek. Uiteindlijk na een lange tijd overleed ze aan tekort aan lucht.
    Na haar echte overlijden achtervolgde ze haar ouders waarin ze zei: 'Waarom hoorden jullie me niet? Waarom?'

    Of haal ik nou een verhaal door elkaar?


    Da's ook een versie. Maar haar moeder wist dat ze
    nog leefde, dus Mary vermoordde haar vader, dacht..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Waarom verander je de titel niet? 8D

    Omdat er niet naar gevraagd werd?


    Let the Night embrace you

    Demoon schreef:
    (...)
    Omdat er niet naar gevraagd werd?

    Jij merkte de 'fout' op, dus ik dacht dat je het automatisch wel zou veranderen. Maar ik houd me bakkes wel weer. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Het verhaal stond in mijn boek van Nederlands. Maar ik ben vergeten hoe het ging. En ik heb geen zin om mijn Nederlands werkboek terug te zoeken. (cat)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Maunier schreef:
    Het was toch iets van:
    Ze dachten dat ze dood was, maar ze lag in coma of weet ik veel wat. Ze werd begraven, maar wel met een belletje in 'r graf, zodat als ze toch nog leefde, ze het zouden horen.
    Op een dag hoorden de ouders het belletje, maar ze dachten dat het de wind was. Maar Mary leefde echt nog.
    Ze krabte aan de kist tot haar vingers bloedden, en werd helemaal gek. Uiteindlijk na een lange tijd overleed ze aan tekort aan lucht.
    Na haar echte overlijden achtervolgde ze haar ouders waarin ze zei: 'Waarom hoorden jullie me niet? Waarom?'

    Of haal ik nou een verhaal door elkaar?


    Zo kende ik het verhaal ook.
    En als je dan met middernacht kaarsen aansteekt en 3 rondjes voor de spiegel draait, waarbij je bij iedere rondje 1x Bloody Mary zegt, ze dan in de spiegel verschijnt, en dat je dood gaat door een hartaanval.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Zo kende ik het verhaal ook.
    En als je dan met middernacht kaarsen aansteekt en 3 rondjes voor de spiegel draait, waarbij je bij iedere rondje 1x Bloody Mary zegt, ze dan in de spiegel verschijnt, en dat je dood gaat door een hartaanval.


    oke u.u

    bedankt voor jullie moeite =3


    =