• Dat probleem heb ik dus altijd, zo zocht ik dus al jaren naar een gewone zwarte vest, en hoe moeilijk kan dat zijn zou je zo zeggen, nou moeilijk want ik heb het pas afgelopen zaterdag gevonden. ^^ En nu ik dus op zoek ben naar een vriendje kan ik daar wel om fluiten, want als ik iets zoek vind ik het nooit.

    Wie heeft dat nou ook altijd?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maar zoeken naar een vriendje is sowieso niet slim.. want als je zoekt naar liefde vind je het sowieso niet, zoiets moet je overkomen.
    Maar qua spullen, meestal heb ik dat ook wel dat als ik iets nodig heb ik het niet vind en als ik het niet meer nodig heb ik het wel vind.. Of ook met kleren kopen maarja, that's life ^^. En als ik niet vind wat ik wil, vind ik wel andere leuke dingen dus dan koop ik iets anders :'D.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik zoek nu al echt heel erg lang naar een grijs vest x'D


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    SuperTurtle schreef:
    Maar zoeken naar een vriendje is sowieso niet slim.. want als je zoekt naar liefde vind je het sowieso niet, zoiets moet je overkomen.
    Maar qua spullen, meestal heb ik dat ook wel dat als ik iets nodig heb ik het niet vind en als ik het niet meer nodig heb ik het wel vind.. Of ook met kleren kopen maarja, that's life ^^. En als ik niet vind wat ik wil, vind ik wel andere leuke dingen dus dan koop ik iets anders :'D.

    Het is vooral een grapje van mijn vriendin dat ik op zoek moet gaan naar een vriendje. Want vinden doe ik het toch niet.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb dat altijd met CD's. Ik kan ze nooit vinden, en met internet bestellen mag ik niet. Ik heb dat probleem ook vaak met kleren, omdat ik heel kritisch ben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heeeii bij mij op school lag een gewoon zwart vest!!xD


    Never give up the things that makes you smile

    Hehe.
    1, ik vind altijd wel een vestje. Ook zwart als dat moet.
    En 2, een vriendje zoek je niet, dat kom je tegen! (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    Hehe.
    1, ik vind altijd wel een vestje. Ook zwart als dat moet.
    En 2, een vriendje zoek je niet, dat kom je tegen! (;

    Hehe, dat klinkt alsof jongens objecten zijn. 8D
    En ik ga hierin mee. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik kom dat ook vaak tegen.
    ALtijd als ik iets zoek en het dringend nodig heb, vind ik het niet. En de dag/week ofzo erna vind ik het ineens als ik het neit meer nodig heb. x]
    Succes met zoeken naar een vriendje. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat heb ik ook héél vaak. XS

    Sinds een weekje mag ik éindelijk kleren en cds op internet bestellen omdat ze het gewoon niet hebben in de stad...

    Veel succes met dat vriendje. Je moet er maar net tegenaan lopen. :P


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Scandal schreef:
    Ik kom dat ook vaak tegen.
    ALtijd als ik iets zoek en het dringend nodig heb, vind ik het niet. En de dag/week ofzo erna vind ik het ineens als ik het neit meer nodig heb. x]
    Succes met zoeken naar een vriendje. :Y)

    Inderdaad en da's erg frustrerend!:'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay