• Was ik dus mijn kamer aan het opruimen, en toen vond ik in een van mijn kasten een map, waar ik serieus al in geen twee jaar meer in heb gekeken. Er stond nog een geschreven verhaal in voor Quizlet, toen in de tijd dat er nog vragen waren voor een serie, dat je alles goed moest hebben want anders kwam je bij de verkeerde uitkomst uit. In de tijd dat het nog super was om te beschrijven hoe je hoofdpersoon eruit zag.[/wat ik nooit meer doe] Waar schrijf fouten nog konden, want ik ben er heel wat tegen gekomen.

    En nu ik dat zo terug heb gelezen zie ik alleen maar meer dat ik meer ben gaan letten op hoe ik schrijf. Heel vreemd.
    xx.

    Wie doet zoiets ook nou wel eens uit pure verveling?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ruim niet op uit verveling. x]

    Als ik soms zo teruglees wat ik toen geschreven had, moet ik wel vaak lachen. Maar ik laat het gewoon staan, is een stukje van jezelf. De aanzet van wat je nu bent. Historisch (nerd)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ruim niet op uit verveling. x]

    Als ik soms zo teruglees wat ik toen geschreven had, moet ik wel vaak lachen. Maar ik laat het gewoon staan, is een stukje van jezelf. De aanzet van wat je nu bent. Historisch (nerd)

    Haha historisch.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Scandal schreef:
    Ik ruim niet op uit verveling. x]

    Als ik soms zo teruglees wat ik toen geschreven had, moet ik wel vaak lachen. Maar ik laat het gewoon staan, is een stukje van jezelf. De aanzet van wat je nu bent. Historisch (nerd)


    (krul)


    Food.

    Ik heb vandaag het hele huis schoongemaakt, als verrassing voor mama. Maar ik lees soms iets terug van mezelf. En dan vind ik vooral dat het gewoon ontzettend slecht geschreven is. Zonder leestekens, slechte spelling en een belachelijke verhaallijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik mis die tijd best wel! ^^
    Die tijd heb ik hier ook nog meegemaakt! ;p In een heel, heel, heel ver verleden! x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat is best beschamend om terug te lezen.. :'] Ik moet trouwens ook nog mn kamer opruimen. Misschien vind ik ook nog wel ietrs interessants!


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb nog steeds mijn 1e verhaal. En die slaat echt helemaal nergens op. haha.