• Ik heb opeens een ongelooflijk goed idee!

    Welcome in Slytherin

    Om in Slytherin te komen moet je heelveel (slechte) kwaliteiten hebben. Listig, sluw, badass enzovoort. Niet alle Slytherins hebben
    al die kwaliteiten. Behalve een groepje meiden. Maar het leven van een échte Slytherin
    is niet altijd een makkie..


    Dus jaah, ik dacht dat alle Slytherin liefhebbers aan deze story wouden schrijven.

    Doen niet doen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kan, maar het duurt denk ik wel even voor je genoeg mensen hebt. En wat is dat het hele idee van het verhaal zelf, waar alles omheen draait zegmaar?


    Hope goes lost but never dies.

    om met meerdere mensen te schrijven vergt veel geduld hoor :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Valerian schreef:
    Kan, maar het duurt denk ik wel even voor je genoeg mensen hebt. En wat is dat het hele idee van het verhaal zelf, waar alles omheen draait zegmaar?


    Over dat groepje. Ze beleven allemaal avonturen
    en leren de lezer hoe moeilijk het is om in Slytherin en het verhaal laat zien hoe Slytherin
    écht is. Niet een bende grijnzende koppen die om
    niets trots zijn..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    millenium schreef:
    om met meerdere mensen te schrijven vergt veel geduld hoor :Y)


    Dat weet ik. Maar het maakt mij niet echt veel uit. Ik wacht zelfs een jaar voor deze story.. :Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Over dat groepje. Ze beleven allemaal avonturen
    en leren de lezer hoe moeilijk het is om in Slytherin en het verhaal laat zien hoe Slytherin
    écht is. Niet een bende grijnzende koppen die om
    niets trots zijn..


    Dat klinkt op zich wel goed. Ik doe wel mee, maar alleen als er ook iets meer mensen geinteresseerd zijn. Ook al denk ik dat Lisa & Michele wel mee willen doen?


    Hope goes lost but never dies.

    ik vind het wel een leuk idee!


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.

    Valerian schreef:
    (...)

    Dat klinkt op zich wel goed. Ik doe wel mee, maar alleen als er ook iets meer mensen geinteresseerd zijn. Ook al denk ik dat Lisa & Michele wel mee willen doen?


    Dat denk ik ook. Maar ik weet zeker dat Laura ook
    wel mee gaat doen. xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik doe ook wel mee :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    ik doe ook wel mee :Y)


    Yay


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Weetje wat ik denk, dat je wel even een opzet moet maken van die avonturen, als je genoeg mensen hebt verzameld.
    Maar goed, ik doe het maar niet. Want ik weet niet of ik er tijd/inspiratie voor heb.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Fatal schreef:
    Weetje wat ik denk, dat je wel even een opzet moet maken van die avonturen, als je genoeg mensen hebt verzameld.
    Maar goed, ik doe het maar niet. Want ik weet niet of ik er tijd/inspiratie voor heb.


    Jammer (huil)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind het een super idee =D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    ik wil ook best meedoen.

    laat je iets weten in mijn gb?


    Change, the only good thing in this world.