• De stelling van vandaag luidt:
    Je moet opstaan voor oude mensen in de bus

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heigl schreef:
    Moeten, moeten..
    Het is vriendelijker en respectvoller maar het is niet verplicht.


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Eens.. Ik wacht dan meestal niet tot ze het vragen, maar bied zelf mijn plekje aan. Op die manier hou ik er een beter gevoel aan over dan als zij mij moeten vragen om op te staan ;)

    Waarom alleen voor ouderen, en niet voor zieken, zoals mensen met reuma of whatever waardoor ze gewoon niet in de bus kunnen staan? Ik weet zeker dat als ik in de bus kom en ik kan niet staan van de pijn, dat er niemand is die meteen voor me op zal staan.
    Ik ben een keer opgestaan voor een oud vrouwtje en die keek me alleen maar heel vuil aan. Toen ben ik ook meteen weer gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 12:30 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik doe dat iig altijd als ik zie dat ze het moeilijk hebben om te staan.


    Life is hard and then we die

    Ik ga nooit me de bus xD


    Stop wishing, Start doing..

    Moeten,, Nee maar het is wel aardig en beleefd om te doen.


    I rather love then fight.

    Tragically schreef:
    Oneens, zouden zij vroeger voor hun mede mens opgestaan zijn? De bejaarden van tegenwoordig worden ook steeds chagrijniger en zijn niet eens meer vriendelijk als je voor ze opstaat.

    Ik zou wel opstaan als ik merk dat een bejaarde niet goed ter been is of zo, maar niet als ze me afsnauwen dat ik móet opstaan ofzo, omdat ik het niet verplicht ben. Het is alleen maar een vorm van respect naar de ouderdom toe.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Tragically schreef:
    Oneens, zouden zij vroeger voor hun mede mens opgestaan zijn? De bejaarden van tegenwoordig worden ook steeds chagrijniger en zijn niet eens meer vriendelijk als je voor ze opstaat.

    Ik zou wel opstaan als ik merk dat een bejaarde niet goed ter been is of zo, maar niet als ze me afsnauwen dat ik móet opstaan ofzo, omdat ik het niet verplicht ben. Het is alleen maar een vorm van respect naar de ouderdom toe.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cosmopolitan schreef:
    Eens. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Soms, ligt eraan of die gene wat heeft.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Het is wel respect voller,
    maar het hoeft niet, vind ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eens, dan stap ik uit mezelf al op en vraag of ze willen zitten. Zo ook voor zwangere vrouwen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Bieberiffic schreef:
    Als diegene moeilijk kan staan wel, als diegene nog springgezond is mag je het zelf weten.

    En daarbij als je zelf iets hebt waardoor je niet lang kan blijven staan dan heb je ook t recht om te blijven zitten (:


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Eenss


    I rather love then fight.

    Eens, als ze vriendelijk vragen en het ook prediceren.


    Be a hero, kill your ego.