• Yay, iedereen ligt in bed en ik ben de enige die nog op is. Ik vind dat altijd helemaal leuk :3 Hoef ik niet bang te zijn dat er iemand mijn kamer binnenkomt, terwijl ik druk bezig ben (:
    Wie is ook graag nog de enige die wakker is in huis?


    wth.

    ik


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik niet, ik vind da eng :p


    Stop wishing, Start doing..

    ik ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Mij maakt het niet uit. Ik word hier in mijn kamer toch niet lastig gevallen haha. :'DD

    Haha, ik ben ook nog wakker. Maar ik vind het niet echt laat ofzo. Iedereen is hier nog wakker..


    I wanna be the reason of your smile.

    Ikke!
    Dat vind ik altijd heerlijk :').Het is dat altijd heerlijk rustig en geen zeurend zusje om je heen xD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ben altijd degene die het laatst naar bed gaat. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Dat had ik gister. Een vriendin en ik gingen om half 2 slapen, nadat we ongeveer sinds half 10 die avond de sims 2 hadden gedaan. :3 en toen werden we vanochtend/middag pas om half 2 wakker...
    maar nu ga ik toch maar slapen...


    Destroy what destroys you.

    Possession schreef:
    Dat had ik gister. Een vriendin en ik gingen om half 2 slapen, nadat we ongeveer sinds half 10 die avond de sims 2 hadden gedaan. :3 en toen werden we vanochtend/middag pas om half 2 wakker...
    maar nu ga ik toch maar slapen...

    Ik ga meestal pas rond half zes/zes uur naar bed en wordt dan meestal voor twaalven weer wakker. 8D Maar wel te rusten in ieder geval! :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ShadowSorrow schreef:
    Ik ben altijd degene die het laatst naar bed gaat. 8D


    Haha, ik dus ook, en dan zegt mijn moeder elke keer weer als ze meldt dat ze naar bed gaat: 'Niet te laat gaan slapen, hè?'
    En dan ik een schijnheilig gezicht trekken x)


    wth.

    CAC schreef:
    ik


    Hope goes lost but never dies.

    Hehe, ik vind het juist zeer onaangenaam, alleen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik niet, want ik woon in een griezelig huis. :'D


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Ik doe dat zo vaak, aangezien ik deze vakantie steeds pas om een uur of 3 naar bed ga. Dan zit ik ook steeds in mn eentje in de woonkamer, hehe. (:

    Ik ben bang in het donker, dus ik ben nooit de laatste die naar bed gaat. Altijd één na laatste, mijn vader is altijd de laatste xd.


    you're my favourite part of the day ~