• Hmm, ja mensen ik voel me buitengesloten! Charissa heeft al 2 waarschuwingen, juulie 3 en ik maar eentje!!!! Ikke het daar zo niet mee eens zijn!(huil)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    je moet gwn topics aanmaken dt heb ik gedaan,!! xD

    en wat erin schrijven, Hoi?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    2waarschuwingen voor háár? Zij was toch tegen dat spammen enzo?

    (...)
    en wat erin schrijven, Hoi?!


    Joa ik had een topic over o.O waar is iedereen en dn over mijn idee vn die brief en dn nog een paar
    maar die zijn gesloten!!


    *He's the one.

    2waarschuwingen voor háár? Zij was toch tegen dat spammen enzo?


    het is de tijd vn de maand dn spam ik veel,!! ik bn raar i know bn zo geboren.x33333


    *He's the one.

    (...)

    het is de tijd vn de maand dn spam ik veel,!! ik bn raar i know bn zo geboren.x33333
    Oh, dus als ik het doe moet ik een leven gaan zoeken, terwijl je het nu zelf ook doet? =,=

    (...)

    Joa ik had een topic over o.O waar is iedereen en dn over mijn idee vn die brief en dn nog een paar
    maar die zijn gesloten!!
    hhmm


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Oh, dus als ik het doe moet ik een leven gaan zoeken, terwijl je het nu zelf ook doet? =,=


    Nu stoor ik me er niet aan, en ik had zin in verandering ik hb toch gezegt dt ik raar bn xD


    *He's the one.

    Oke, wacht straks gaan jullie ruzie maken even dat ik het weet dan ben ik ofline.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)hhmm


    gwn onzin topics openen dn krijg je er wel!!


    *He's the one.

    Oke, wacht straks gaan jullie ruzie maken even dat ik het weet dan ben ik ofline.


    nee hoor lieford, zo ver gt het niet komen!!


    *He's the one.

    daar benk weer x3x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Nu stoor ik me er niet aan, en ik had zin in verandering ik hb toch gezegt dt ik raar bn xD
    Nee, je stoort je er nu opeens niet meer aan. Gek hoor, Ivy spamt en je stoort je er niet meer aan... Nou, ik ga niet weer ruzie me tjou maken, want dadelijk neemt Ivy weer een pauze op Quizlet.

    daar benk weer x3x3


    NICOL!!! maar nu moet ik gaan eten xD


    *He's the one.

    Kutkinders.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Nee, je stoort je er nu opeens niet meer aan. Gek hoor, Ivy spamt en je stoort je er niet meer aan... Nou, ik ga niet weer ruzie me tjou maken, want dadelijk neemt Ivy weer een pauze op Quizlet.


    dat was ik ook niet vn plan hoor om weer ruzie te maken,!!! en ik had er gewoon zin (puh)


    *He's the one.