• ik keek net jetix en wat zie ik.
    de jonas brotherskrijge een soort van real life soap o.O op tv.
    ze zijn amper hier binne en krijge dat Th is al meer dn 2 jaar binne en die moeten het met internet doen. ik vind ut belangelijk.
    jullie? o.O

    [sorry voor de fans]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik haat de jonas brothers en dat is mijn bescheiden mening en ze zijn lelijk. :D


    AAP

    Ik vind Tokio hotel beter als de jonas brothers maar ik zeg niet dat ik hun muziek niet leuk vind S.O.S vind ik een leuk nummer

    en joe is schattig

    ik vind niemand schattig en ik vind ze lelijk. :D
    en wannabe.


    AAP

    (...)

    MAN, jij hebt veel discussie's op het forum Ö
    En dat ligt niet aan de anderen hoor.


    ps; Eva, I like you (:

    Oeh, heb je het tegen mij (dance)?


    I recycle my thoughts.

    Eerlijk gezegd, vind ik ze op foto's alle drie (of met hoeveel ze ook mogen wezen,) op schapen lijken.
    Ze kijken zo.. (cat)
    Don't know, weird.


    I recycle my thoughts.

    Eerlijk gezegd, vind ik ze op foto's alle drie (of met hoeveel ze ook mogen wezen,) op schapen lijken.
    Ze kijken zo.. (cat)
    Don't know, weird.


    amen. _O_


    AAP

    (...)

    amen. _O_
    Ja, toch? :')


    I recycle my thoughts.

    Ja. :D


    AAP

    (...)Cut the drame girl.. Dat zei ze niet.. je moet andermans woorden niet verdraaien.

    x.

    JA IDD x'D


    don't Worry...Be gay.

    Ik weet wat ze zei.
    dat de jonas brothers meer huppels hebben en tokio hotel meer emo's en scenes but oke het klopt wel wat ze zegt maar toch huppels zijn ook mensen

    dat heb ik ook niet gezegt :o
    dat laatste dan x'D
    ik zei : JB heeft gwn meer huppels O_o
    dat zei ik x'D


    don't Worry...Be gay.

    Omg... please zeg dat dit niet waar is! Jetix word steeds erger! Eerst Hanah montana en nou JB!!!! sorry voor de fans..

    (...)weet ik, maar wie weet willen ze het helemaal niet op tv...ik bedoel misschien willen ze het wel gewoon zoals dat nu is.

    ja idd
    en dan is al dit gezeik voor niks x'D


    don't Worry...Be gay.

    Omg... please zeg dat dit niet waar is! Jetix word steeds erger! Eerst Hanah montana en nou JB!!!! sorry voor de fans..

    HET-IS-AL-GOED-HOOR.
    jemig x'D


    don't Worry...Be gay.

    Is dat ook niet een keer tegen TH gezegd ofzo?


    -

    weet ik niet :O


    don't Worry...Be gay.