• ik keek net jetix en wat zie ik.
    de jonas brotherskrijge een soort van real life soap o.O op tv.
    ze zijn amper hier binne en krijge dat Th is al meer dn 2 jaar binne en die moeten het met internet doen. ik vind ut belangelijk.
    jullie? o.O

    [sorry voor de fans]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Het zijn Disney sterren , en Living the dream is ook van disney. DU-HUS.
    Dat is al een tijdje bezig op Disney channel in Amerika hoor.
    Jullie TH fans vergelijken Tokio hotel altijd met andere bands , precies alsof ze een band zijn om iedereen weg te halen van hun plaats.
    Alsof tokio hotel The one and the only band is die succes mag hebben.
    So not fabulous...

    Het zijn Disney sterren , en Living the dream is ook van disney. DU-HUS.
    Dat is al een tijdje bezig op Disney channel in Amerika hoor.
    Jullie TH fans vergelijken Tokio hotel altijd met andere bands , precies alsof ze een band zijn om iedereen weg te halen van hun plaats.
    Alsof tokio hotel The one and the only band is die succes mag hebben.
    So not fabulous...

    I like you (:


    don't Worry...Be gay.

    Het zijn Disney sterren , en Living the dream is ook van disney. DU-HUS.
    Dat is al een tijdje bezig op Disney channel in Amerika hoor.
    Jullie TH fans vergelijken Tokio hotel altijd met andere bands , precies alsof ze een band zijn om iedereen weg te halen van hun plaats.
    Alsof tokio hotel The one and the only band is die succes mag hebben.
    So not fabulous...

    öhh nu stop jij alle Tokio Hotel fans in één hokje en dat is in jouw woorden "so not fabulous" want er zijn ook fans die zich totaal niet voor andere bands enzo interesseren en inderdaad zo denken als jij, maar ook die dat niet doen. Dus ga ons niet allemaal in één hokje stoppen aub.


    Why don't you break my heart

    Oh sorry , niet allemaal dan ,de meeste toch...
    Whatever.
    Ik noem jullie toch ook niet slecht , dat heb ik er helemaal niet in gezet.

    de jonas brothers moge van mij best beroemd zijn alleen ze zijn amper binne en ze krijg een real live soap en alles hier. het succes wordt hun gwn in de hand gedrukt. TH heeft er hard voor gewerkt en geknokt


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    De jonas brothers zijn al lang bezig, alleen nu zijn ze beroemd aan het worden in Europa.
    Ik zei toch al dat die soap al bestond in Amerika , nu ze ook in europa groot willen worden , kunnen ze het evengoed hier ook tonen. Wil toch niet zeggen dat ze er niet hard voor gewerkt hebben ?
    Waarom zeg ik dit eigenlijk , whatever...

    Maar Jb, zijn gewoon NOG comercieler dan th, Jb is bekent geworden doordat ze zo commercieel zijn, en th werd bekent, en dan zijn ze pas commercieel geworden! trouwens een show op tv, pff, th heeft het veel te druk, die hebben daar geen tijd voor ^^

    De jb wrs wel -_-

    JB SUCKT pff
    kan muh nie sgelen dat die da krijgen

    TH heeft da ook ,, zo een THTV episodes enal ,, das gwn op de pc
    op de TV tone ze da 1 keer ebde et gemist ebde pech
    en van TH niet ,, kan je blijven kijken
    TH <3


    Gilles (ll)

    Weet je wat ik erg vind .? Mensen zeggen dat ze fan zijn maar ze kennen maar 1 liedje. '-_- SOS.
    Ok. Ik ben dus totaal geen fan. maar ik wou het eens melden. ^^


    It even took me by surprise

    Maar wrs komt die soup op ketnet of nickelodeom ofz XD

    Op Jetix nog wel, wat zullen ze trots zijn. :x


    blame the bully.

    bedoel je j.o.n.a.s??


    everything you imagined, and more...

    achh boeiend
    je moet maar zo denken hoe minder tokio hotel er op tv komt hoe minder fans er bij komen des te meer ruimte ik heb bij een concert =D

    achh boeiend
    je moet maar zo denken hoe minder tokio hotel er op tv komt hoe minder fans er bij komen des te meer ruimte ik heb bij een concert =D
    Jah zo denk ik ook altijd, hoe minder fans, hoe beter voor mij (A)

    Jaa hoe meer fans er afdwalen naar de jonas brothers des te meer plek heb en meer kans op vooraan staan