• Ik heb geen flauw idee of dat hier moet, maar ik denk het wel! ;D Nou, ik had net dus een hele orginele en mooie username bedacht, nou wat denk je, blijkt die 15 letters lang te zijn, terwijl hij niet meer dan 12 letters lang mag zijn, ik dus helemaal in tranen omdat ik hem best wel orgineel vond, hebben jullie hier ook wel eens last van gehad? ;O

    Btw, de usernaam die ik verzonnen had is; xShootingEspaña.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 19:54 ]

    Doe de x eraf, en maak er Shoot van?
    En ik heb er nog geen last van gehad.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb er geen last van dat hij te lang is, maar soms wel dat hij bezet is [:

    Ik heb er ooit wel last van gehad, maar in een topic die een mod had gemaakt stond bij afgewezen suggesties: username langer dan 12 karakters. Dus .. :')
    En volgens mij kan je ook geen accenten in je username? Heb ik iig nog nooit gezien.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 19:59 ]


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    @ Hingucker, hmmm het zou kunnen. maar Shoot is schieten & España is spanje, dan klinkt het zo van schiet spanje neer:Y)

    @ Goose, okee, ja dat ik heb ik ook wel eens, echt vet irritant! ;O

    naomixtorres schreef:
    @ Hingucker, hmmm het zou kunnen. maar Shoot is schieten & España is spanje, dan klinkt het zo van schiet spanje neer:Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Terminatrix schreef:
    Ik heb er ooit wel last van gehad, maar in een topic die een mod had gemaakt stond bij afgewezen suggesties: username langer dan 12 karakters. Dus .. :')

    hmmm, ik ga het gewoon proberen, mischien lukt het wel! :Y)

    naomixtorres schreef:
    @ Hingucker, hmmm het zou kunnen. maar Shoot is schieten & España is spanje, dan klinkt het zo van schiet spanje neer:Y)

    @ Goose, okee, ja dat ik heb ik ook wel eens, echt vet irritant! ;O


    shoot is schiet, en shooting is schieten dus veel verschil zit er niet in..


    Love is overrated

    xMILES schreef:
    (...)

    shoot is schiet, en shooting is schieten dus veel verschil zit er niet in..


    Idd. En het betekent niet schieten van voetbal..

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 20:04 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    @ ja maar kijk, ik had eerst xShootingstars, maar ik wou eigenlijk ook iets met spanje, dus bedacht ik xShootingEspaña, dus in mn hoofdje iets het meer iets van 2 betekenissen, Shooting van het liedje Airplanes, omdat het een liedje is wat veel bij me los maakt op de 1 of andere manier & España omdat het als een tweede land voor me is, ja mn papa is nederlands & mn mama is spaans:Y)

    naomixtorres schreef:
    @ ja maar kijk, ik had eerst xShootingstars, maar ik wou eigenlijk ook iets met spanje, dus bedacht ik xShootingEspaña, dus in mn hoofdje iets het meer iets van 2 betekenissen, Shooting van het liedje Airplanes, omdat het een liedje is wat veel bij me los maakt op de 1 of andere manier & España omdat het als een tweede land voor me is, ja mn papa is nederlands & mn mama is spaans:Y)


    Shooting alleen is gwn schieten.. shooting star = vallende ster. Dus dan zou ik voor shootingstars gaan ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    @ ivory, hmm ja doe denk ik ook xShootingstars gewoon, maar wou eigenlijk ook iets met España. naja, ik ga nog wel even nadenken. ;D maar zo te zien heeft niemand er echt last van? ik heb er eigenlijk altijd wel last van gehad, dan zijn het net 1 of 2 letters teveeel:Y)

    Ik heb ook ooit zo'n probleem gehad met toen ik xTOTGELIEBTxBILLx wouXD Nu wil ik da nie meer


    Tonight is the night.. (Dexter)

    naomixtorres schreef:
    @ ja maar kijk, ik had eerst xShootingstars, maar ik wou eigenlijk ook iets met spanje, dus bedacht ik xShootingEspaña, dus in mn hoofdje iets het meer iets van 2 betekenissen, Shooting van het liedje Airplanes, omdat het een liedje is wat veel bij me los maakt op de 1 of andere manier & España omdat het als een tweede land voor me is, ja mn papa is nederlands & mn mama is spaans:Y)

    Kan je niet "ShootingSpain" doen?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Kan je niet "ShootingSpain" doen?


    Dat klinkt echt alsof ze Spanje wil neerschieten x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    nauwelijks last fan gehad. ik ben ook wel origineel geworden tegewoordig