• Ik weet niet zeker of het bij dit onderdeel past, maar anders verplaats je het maar. ;D

    Dus; Ik zoek een story om te lezen, maakt niet uit of hij al af is of hij nog in ontwikkeling is. Ehm, geen tokio hotel, justin bieber, jonas brothers of voetbal ofzo. Liever eigenlijk over iemand onbekend ofzo >< Naja ' wie weet een goeie?
    xox

    ik heb er een:)
    the girl that became a wolf

    zijn alleen maar personen die niemand nog kent.

    http://www.quizlet.nl/stories/28043/the-girl-that-became-a-wolf/

    Jeliza Emily McClauty Is een meisje van 16 jaar oud.
    op haar 7de werd ze aangevallen door een hele groep wolven en kwam ze zwaar gewond in het ziekenhuis terecht. Maar het waren niet normale wolven nee het waren kinderen van de nacht, weerwolven die bij de eerste stralen van de volle maan veranderen in wolven.
    jeliza Voelde zich die avond raar haar botten deden zeer en toen, veranderde haar handen in harige poten haar lichaam werd een sneeuwwitte vacht en ze was geen meisje meer.
    ze sloot zich aan bij de groep van …. Hij begeleide haar in haar verandering en hielp haar te begrijpen wat er met haar was gebeurd. Ze raakte snel bevriend met andere 4 wolven, en elke maand een dag voor volle maan kwamen ze samen en bereiden zich voor op de verandering, maar wat als de groep uit elkaar valt de alfa dood gaat er een gevecht uit breek om wie zijn plaats in mag nemen.
    wat als jeliza uit de groep word verstoten omdat ze gevoelens krijg voor een mens?


    sorry voor de lange inleiding:S

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 11:15 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb een story die over niemand bekend gaat :')

    Secrets from my past

    Aria is een zestienjarig meisje dat op het eerste gezicht heel normaal lijkt. Ze gaat naar school, hangt rond met haar vrienden en gaat babysitten om geld bij te verdienen. Maar sinds een jaar is er van alles veranderd: ze moest naar een nieuwe school. Een half jaar ging het goed, maar toen is er iets misgelopen. Haar vrienden merken dat er iets mis is met Aria, maar die houdt haar geheim goed verborgen. En waar komt die plotse haat voor meneer Boeckx, hun leraar wiskunde, ineens vandaan..?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 11:14 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Sorry, ik kan je niet helpen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb een story ben er nog niet zo lang aan bezig. Er staan nu nog maar 4 delen actief dus kan je hem makkelijk volgen. De 5de komt binnenkort actief te staan.
    http://www.quizlet.nl/stories/26899/valentina/

    Ik ben zestien jaar en in deze zestien jaar is er al veel gebeurd. Fantastische ervaringen maar ook dramatische gebeurtenissen. Mijn ouders zijn op mijn acht jarige leeftijd gescheiden. Mijn vader is nog steeds alleen. Mijn moeder heeft een nieuwe vriend ze gaan trouwen binnenkort. Ik had ook een zus die heeft een maand geleden zelfmoord gepleegd. Ik mis haar zo, iedere dag doet het zo'n pijn. Na haar dood probeer ik haar te vergeten wat eerst niet lukt. Ik ga naar feestjes met vrienden voor haar te vergeten. Ook probeer ik een sterkere band te krijgen met mijn vader. En stilletjes aan wordt ik verliefd.

    Hopelijk kan ik je hier mee helpen.


    Keep on smiling

    Cry of the Red Rose

    Katherine gelooft enkel in ware liefde. Haar wens wordt waarheid wanneer er een nieuwe jongen in het dorp komt wonen. Zo ontpopt zich een liefde. Maar wat als de jongen genoodzaakt is met zijn vader mee op zeereis te gaan. Kan Katherine het wachten aan? Wat gebeurt er met hun liefde? Wat als de jongen niet meer terugkomt?


    Speelt zich af in de 18e/19e eeuw.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Misschien vind je deze leuk?

    http://www.quizlet.nl/stories/17876/dancing-till-the-end-of-the-world/

    Ik vind het een beetje moeilijk om er een stukje over te typen, dus heb ik maar gewoon een deel van het verhaal genomen om je een voorproefje te geven. =)

    Ze werd wakker toen ze een paar zachte lippen over haar wang voelde strijken. Al snel vonden zijn lippen de weg naar de hare. Ze sloeg haar ogen op en keek recht in de bruine ogen van Mark.
    Hij glimlachte. “Je lag zo lief te slapen.”
    Ze keek hem aan, het vertrouwde warme gevoel stroomde door haar lichaam. “Ik heb je gemist,” fluisterde ze.
    “Ik jou ook.” Ze voelde zijn warme adem langs haar hals toen hij zich over haar heen boog om haar daar te kussen.
    Haar ogen gleden naar haar scheikundeboek, wat op de grond was gevallen. “Eigenlijk…” begon ze, maar Mark legde een vinger op haar lippen. “Ssst…” zei hij. “Je hebt veel te hard gewerkt de afgelopen dagen, je moet niet zo streng zijn voor jezelf. Stel: je haalt een keer een onvoldoende: so what? Je moet ook aan jezelf denken, Indira. En aan mij.” Bij die laatste woorden glimlachte hij ondeugend en kuste haar op haar mond. Indira zoende terug. Eigenlijk had hij wel gelijk, bedacht ze. Plotseling spoelde een golf van schuldgevoel over haar heen, ze had hem echt een beetje verwaarloosd. Ze sloeg haar armen om hem heen en trok hem naast zich op de bank. “Sorry,” fluisterde ze. “Het is al goed,” antwoordde hij. Hij ging languit liggen, en Indira nestelde zich tegen hem aan. Ze lag met haar hoofd tegen zijn schouder aan, toen ze zich opeens iets bedacht. “Hoe ben je eigenlijk binnen gekomen?” Mark lachte hardop. “Hoe kom je daar nou opeens op? Je moeder heeft me binnengelaten.” Indira knikte, en voelde hoe haar ogen al weer dicht wilden zakken. Nee, wakker bijven, hield ze zichzelf voor. Geniet van je tijd samen met Mark. Ze zuchtte diep en kroop nog dichter tegen hem aan. Ze voelde hoe hij een kus op haar voorhoofd drukte en hoe zijn hand door haar haar woelde, toen zakten haar ogen langzaam dicht.


    Ik hoop dat je hem leuk vindt!

    Ik heb een verhaal met onbekende figuren, maar het begin loopt nog niet helemaal lekker. Het verhaal heet Noodlot, en de intro ga ik hier maar niet neerzetten want die is triest. XD


    x

    heb 2 verhalen met onbekende personen
    '2115' heeft op moment 85 hoofdstukken
    en 'Game of Gods' zit op moment op 9 ofzo, ben ik pas aan begonnen

    Daaaamn, dat zoek ik ook!


    Has no one told you she's not breathing?

    ik heb een dansstory...
    met onbekende mensen...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb er een, 'He's dead. I'm alive'
    Sorry ben te lui om link neer te zetten :'D
    Eerste hoofdstuk is nogal triest zeg maar. Maar als je verder leest is het veel minder triest:Y)

    Ik heb een verhaal over Mitchel Musso. Klik.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik heb een verhaal over onbekende jonge mensen waarbij graffiti een hele grote rol speelt.

    Two times 9 words, 10 nights to get caught and one chance to speak out


    als je hem gaat lezen, heel erg bedankt!

    misschien wil je mijn serie lezen^^

    ~My Superstar~
    http://www.quizlet.nl/stories/28080/my-superstar/

    het gaat over Jasmine en Chelsey, Koreaanse meisjes die bij een pleeggezin in Sacramento wonen.
    Jasmine ontmoet een gitarist van een Koreaanse band die in Amerika wil doorbreken.
    ze word verliefd..
    maar ze weet niet of de liefde ook bij hem is..als je begrijpt wat ik bedoel^^
    en Chelsey word verliefd op de gitarist.
    er staat meer info in de eerste part;)

    hoop dat je hem leuk vind als je hem wilt lezen^^

    xx PurpleLine


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Uhm Goldegg heeft wel een goede avatar serie en di is net begonnen. Ik zelf heb een Harry Potter vervolg:$ maar niet met Harry Potter, Met zijn zoons


    Happy Birthday my Potter!