• ik ben nu al een tjdje home alone met mijn kat.
    en ik hoorde net boven iemand 'Mama'
    roepem ik ging dus eve kijke en ben in alle kamers geweestom the kijken maar er was niemand en ik zit dus weer beneden hoor ik het weer en mijn kat die is hier beneden in zen mand
    dus nu wordt ik echt bang o.0


    :S


    =

    Yukari schreef:
    Niet bang zijn, het is vast niets joh..


    All this dampness is damp.

    Ik zou nooit naar boven durven. En al helemaal niet in de kamers rondkijken :x

    EA schreef:
    Ik zou nooit naar boven durven. En al helemaal niet in de kamers rondkijken :x


    Haha, ik ook niet! Straks ligt er een lijk ofzo. ;x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ShadowSorrow schreef:
    Dieren kunnen meer dingen aanvoelen dan een mens. Dus zodra je kat raar begint te doen, is er iets mis. Maar zodra ze gewoon lekker d'r gangetje gaat, is er helemaal niets aan de hand. :'3


    ja dat zeker en miss je verbeelding?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 1:26 ]


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Heb ik ook vaak. Dat zit in je hoofd, als je er enorm op concentreerd en er constant aan denkt, ga je het horen, ookal hoor je niks :')


    Don't be a drag, just be a queen.

    Vast gewoon;
    1 Buren (misschien visite, als ze zelf geen kinderen hebben)
    2 Verbeelding (het kan gewoon een geluidje van het huis zijn, bijv. de verwarming, en als je al een beetje bang bent maak je er snel iets anders van)
    3 Geluid van buiten


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omygod.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik hoor ook soms dingen als ik alleen thuis ben. Nou ja, als ik een horror aan het kijken ben dan toch^^
    Zo zat ik ooit eens een horror/thriller te kijken, en toen kwam er de hele tijd gebonk van boven. Toen heb ik maar de tv af gezet en muziek luid opgezet zodat ik het niet meer moest horen. Serieus, dat was ook eng o_O
    Maar het zal wel niks geweest zijn hoor :'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hunter schreef:
    (...)

    Haha, ik ook niet! Straks ligt er een lijk ofzo. ;x


    oke, en lijk? x3


    =

    xjustxmyself schreef:
    Ik hoor ook soms dingen als ik alleen thuis ben. Nou ja, als ik een horror aan het kijken ben dan toch^^
    Zo zat ik ooit eens een horror/thriller te kijken, en toen kwam er de hele tijd gebonk van boven. Toen heb ik maar de tv af gezet en muziek luid opgezet zodat ik het niet meer moest horen. Serieus, dat was ook eng o_O
    Maar het zal wel niks geweest zijn hoor :'D

    Hahahaha x'D Stiekem was ik dat (a)


    Beeeeeeeesje :-)