• Ik heb een ipod voor me verjaardag gekregen en nu moet ik hem elk avond inleveren ;s omdat ik anders op internet ga ... Nou zeg ik dat ik dat niet ga doen. Want ik wil gwn muziek luisteren..


    moest er effe uit ;X


    My heart is yours and so am I

    Zoiets zouden mijn ouders ook kunnen bedenken ja :') Best stom D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat moest ik eerst doen met mn ipod/mobiel/laptop, en geloof me; dat is pas k*t. :/


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat vind ik echt stom, sorry dat ik het zeg maar het is toch jouw i-pod? Niet die van je ouders. Vraag gewoon of je je i-pod ook s'avonds mag gebruiken voor de muziek niet voor het internet.

    Yukari schreef:
    Dat vind ik echt stom, sorry dat ik het zeg maar het is toch jouw i-pod? Niet die van je ouders. Vraag gewoon of je je i-pod ook s'avonds mag gebruiken voor de muziek niet voor het internet.


    Heb ik al gezegt (:
    Dan zeggen ze dat ik geen muziek moet luisteren... Omdat ik anders moe ben.. Nou ik ben juist moe als ik geen muziek luister (:


    My heart is yours and so am I

    Dat is echt stom. D;


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Wat stom


    Keep on smiling

    Jochemxlover schreef:
    (...)

    Heb ik al gezegt (:
    Dan zeggen ze dat ik geen muziek moet luisteren... Omdat ik anders moe ben.. Nou ik ben juist moe als ik geen muziek luister (:

    Zeg dat muziek je ontspanning is ofzo dat je er blij van word ;D
    en hoe kan je nou moe worden van muziek o_ô (tenzij je slaapliedjes luisterd x'D)

    Misschien gebruiken ze hem zelf 's avonds om op de apps te spelen. Zitten ze stiekem tap tap te spelen ofzo
    Maar ik zou tegen ze zeggen dat je het echt alleen voor muziek gebruikt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Vraag je ouders dan of ze de wifi-verbinging uit willen zetten. Dan kan je niet meer op Safari.


    Food.

    Zoo dom?.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    tsssss ouders!:@ Mijn vader wilde mijn zus der mobiel afpakken, omdat ie haar 's nachts heeft horen bellen zegt ie. Ze praat gewoon in der slaap! En btw ze heeft bewijs, want anders zou het in der laatst oproepen lijst staan!

    sorry moest ik ff kwijt:$


    Happy Birthday my Potter!

    IlvaYork schreef:
    Vraag je ouders dan of ze de wifi-verbinging uit willen zetten. Dan kan je niet meer op Safari.



    We hebben zo'n kastje en als je die uitzet moet de volgende dag heel de tv opnieuw ginstaleerd worden xD


    My heart is yours and so am I

    Scum schreef:
    Dat is echt stom. D;

    Jochemxlover schreef:
    (...)


    We hebben zo'n kastje en als je die uitzet moet de volgende dag heel de tv opnieuw ginstaleerd worden xD
    Wifi van je iPod gewoon uitzetten? Dat kost toch geen problemen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Echt kut voor je.