Ik las Quiz-verhalen (want er waren nog geen series of stories) en maakte er zelf ook. Over Bill, waa ;p Ik heb ze ondertussen wel al verwijderd. (: O, en ik maakte ook Quizzen, zo van: Hoe Romantisch Ben Jij? Iew ;o
Hahaha ik sprak heel raar o.o
Een vriendin van mij stuurde laatst nog een bericht op msn met een reactie van ons op een of andere story xd.
We typten met heel veel uitroeptekens en smileys.
Gosh wat schaam ik me daar nu voor
En al mijn eerste stories heb ik verwijderd, want die waren gewoon véél te moeilijk om te lezen
Fernando schreef:
Hahaha ik sprak heel raar o.o
Een vriendin van mij stuurde laatst nog een bericht op msn met een reactie van ons op een of andere story xd.
We typten met heel veel uitroeptekens en smileys.
Gosh wat schaam ik me daar nu voor
En al mijn eerste stories heb ik verwijderd, want die waren gewoon véél te moeilijk om te lezen
Hahaha
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.
Ik was negen, nergens van bewust. Ik schreef in Breezer en had een Draco Malfoy love story. Ik had soms ruzie met oudere mensen die me raar vonden, maar ik was wel heel erg bevriend met Kim. (xxkimmiee) Wat ik nu gelukkig nog steeds ben. :'DD
Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.
Ik had eerst nog geen account omdat ik net negen was en een Tokio HOtel serie deed.
Drie jaar later kwam ik weer hier en ging ik een account aanmaken.
Volgens mij gedroeg ik me wel normaal, omdat ik al andere communitie sites deed.
Hm, ik kan me mijn oude account niet meer herinneren maar ik weet wel dat ik toen altijd TH fanfiction las en dat het enige was wat ik deed. Dat was 2/3 jaar geleden ofzo. Toen ik nog in mijn TH-fan fase zat (':