• Jaa hoe gedroeg je je toen je voor het eerst op
    Quizlet was? Ik begon allemaal lullige stories
    aan te maken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik las Quiz-verhalen (want er waren nog geen series of stories) en maakte er zelf ook. Over Bill, waa ;p Ik heb ze ondertussen wel al verwijderd. (: O, en ik maakte ook Quizzen, zo van: Hoe Romantisch Ben Jij? Iew ;o


    007

    Geen idee ;x Is al een paar jaar geleden :'p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hahaha ik sprak heel raar o.o
    Een vriendin van mij stuurde laatst nog een bericht op msn met een reactie van ons op een of andere story xd.
    We typten met heel veel uitroeptekens en smileys.
    Gosh wat schaam ik me daar nu voor :3
    En al mijn eerste stories heb ik verwijderd, want die waren gewoon véél te moeilijk om te lezen (nerd)


    you're my favourite part of the day ~

    Terminatrix schreef:
    Ik had een hele domme usernaam omdat ik dacht dat ik toch nooit meer op Q zou zitten x3


    Haha dat had ik ook.


    Scream for mercy!

    Fernando schreef:
    Hahaha ik sprak heel raar o.o
    Een vriendin van mij stuurde laatst nog een bericht op msn met een reactie van ons op een of andere story xd.
    We typten met heel veel uitroeptekens en smileys.
    Gosh wat schaam ik me daar nu voor :3
    En al mijn eerste stories heb ik verwijderd, want die waren gewoon véél te moeilijk om te lezen (nerd)


    Hahaha


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik was negen, nergens van bewust. Ik schreef in Breezer en had een Draco Malfoy love story. Ik had soms ruzie met oudere mensen die me raar vonden, maar ik was wel heel erg bevriend met Kim. (xxkimmiee) Wat ik nu gelukkig nog steeds ben. :'DD


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Fancy schreef:
    Toen ik hier net was las ik alleen maar dingen van Tokio Hotel en ik vond het geweldig dat de 'jij' persoon dan iemand kuste.

    lame. ;3


    same here ongeveer. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    uhm? I dunno.
    Volgens mij had ik alleen quizlet gekregen omdat op google aan het zoeken was naar quizen. x'D.


    Alleen maar tranen van geluk

    Grey schreef:
    uhm? I dunno.
    Volgens mij had ik alleen quizlet gekregen omdat op google aan het zoeken was naar quizen. x'D.


    Haha, ik ook!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik denk dat ik gewoon normaal deed. Ik begreep veel nog niet, maar nu wel =3

    Ik had eerst nog geen account omdat ik net negen was en een Tokio HOtel serie deed.
    Drie jaar later kwam ik weer hier en ging ik een account aanmaken.
    Volgens mij gedroeg ik me wel normaal, omdat ik al andere communitie sites deed.


    Food.

    Ik maakte hele rare quizen, en typte heel raar en irritant. x']


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik las heel veel serie's en zat toen bijna niet op het forum. Dacht ik na 2 maanden: goh, misschien is het forum ook leuk:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Hm, ik kan me mijn oude account niet meer herinneren maar ik weet wel dat ik toen altijd TH fanfiction las en dat het enige was wat ik deed. Dat was 2/3 jaar geleden ofzo. Toen ik nog in mijn TH-fan fase zat (':

    Ik quizde, Schreef Zo Constant, en zonder spatie's xd zo: Ik ben Gill.Ik ben 15.Ik ben van Q :'d



    -Summery op ander account

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 10:56 ]