• Haay,

    Ik probeer nu al 3 dagen achter elkaar een nieuwe foto voor mijn msn icoon te maken, maar het wil maar niet lukken. Het is steeds iets: Mijn haar zit stom of mijn lach is verkeerd of mijn ogen lachen niet mee of ik lijk bleker dan dat ik al ben. Naja, op de foto lijk je bijna altijd bleker, door het licht.

    Wie heeft hier ook lastg van? En wat kan je er tegen doen. Ik kan zowel met foto camera als met webcam het licht niet aanpassen. En ik ben ook liever niet bewerkt. Puur natuur.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je moet je flitsen eruitzetten, daardoor lijk je bleker.


    Your make-up is terrible

    ik maak niet zoveel foto's van mezelf x'D
    haha
    ;3

    Sugarlipz schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem.


    All this dampness is damp.

    Dat heb ik dus ook altijd. D:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Je ziet jezelf vaak ook anders op fotos. En je vind je vaak mooier in de spiegel. Het zit daar vaak tussenin.

    Maar hier een paar tips om mooi op de foto te komen:
    ` niet je kin naar je nek trekken
    ` probeer echt te lachen - met van die rimpeltjes naast je ogen. (mensen zien je dan vaak veel vrolijker)
    ` oefen hoe jij het mooist lacht, en dan word dit een automatisme
    ` probeer uit vanuit welke lichthoek jij het mooist bent.
    ` vaak komt de stomme foto ook van in welke houding je zit. zit dus altijd met naar achtervallende schouders, ingehouden buik en holle rug
    ` en vooral: als je erop gaat letten is het juist niet pure natural!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik kan niet lachen. Althans niet voor een foto, dus als ik een foto maak, maak ik hem vanaf de zijkant, dan heb ik tenminste iets wat op een lach lijkt xD.. Maar ja, daarom zijn mijn foto's altijd verneukt


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vraag iemand of diegene iets van 20 foto's van jou wil maken. En probeer dan wat anders dan wat je gebruikelijk gewend ben als pose. Zo heb ik een foto waarop ik uitgebreid lach (wat ik normaal nooit doe) maar hem wel mooi vind. Just try it :] Dan zoek je er de goeie uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Je moet je flitsen eruitzetten, daardoor lijk je bleker.

    Ja dat ook. Ik fotografeer het liefst zonder flits. Dat maakt een foto zo mat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je moet foto's maken als je blij bent, dan sta je er sowieso altijd leuker op, want dan straal je enzo.. weetikveel voor zooi, maar bij mij werkt het echt :3


    wth.