• Haha, ik was vet actief vanacht.
    Ik ging dus eerst nog the ring 2, het laatste stuk ervan kijken in mijn eentje in een donkere woonkamer. -niet slim van me aangezien ik niet echt zo'n horrortype ben, maargoed-
    Toen ging ik om een uur of 3 eindelijk naar bed toe. Toen ik mijn kamer inliep zag ik iets vreemds op mijn plafond zitten, dus ik erheen lopen met een vliegenmepper. Komen er ineens 2 van die vlinders op me af gevlogen, ik schrik me natuurlijk dood en lag even te trillen van de schrik, haha. -ik geef die film volkomen de schuld- Dus ik nog om 3 uur s'nachts met een bekertje en een vliegenmepper door mijn kamer heen gesprongen, maar ik heb die beestjes levend nog mijn kamer uit gekregen. Dus dacht ik dat ik eindelijk kon slapen, hoor ik een vreemd geluid, steeds weer. Dus ik werd alweer bang, kwam ik er later achter dat het mijn moeder was die snurkte vanaf de kamer naast me -zo hard snurkt ze ja-. Dus die mocht ik ook nog wakker maken en alles. Nu kom ik echt dom over volgens mij, maargoed. Lang lulverhaal dit. (:

    Zijn jullie ook zo actief s'nachts? Ghehe. (:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 14:09 ]

    ik ben zo boos op mezelf dat ik die film gemist heb. (cat)


    All was well.