Rapist schreef:
Hallo hallo hallo
RaWwrDeLuXe heeft zoiezo*Sowieso gelijk
Foto's bewerken mag niet (als ie van jou is ok)
Maar het is officieel tegen de wet
Ik zelf ben ook een fotografer net als haar
Kijk vroeger vond ze het ook leuk om foto's te bewerken,Maar toen kreeg ze een waarshuwing op dA
Dat het verboden is.Ik weet dat jullie meiden het ook leuk vinden maar alsnog is het de wet overtreden van copyright policy RaWwrDeLuXe Had toen al Haar bewerkte foto's (200 in totaal) verwijdert^^
Ze is tenminste een Meisje Die luistert
Daarom be ik trots op haar
Amen
Denk er eens goed over na
Jullie zouden het toch ook niet leuk vinden als andere mensen jou zelfgemaakte foto's stelen en bewerken en daarna zeggen dat het van diegene is
Lol. Ik ben zelf fotograaf en niet alles wat in die blog staat klopt sowieso al. Zoals het feit dat je voor echt copyright wel moet betalen. En ook iets wat veel mensen niet weten is dat internet oorspronkelijk bedoelt is voor informatie op te slaan. Alles wat er op staat mag door iedereen gebruikt worden. Dus grof door de bocht bestaat copyright amper op internet.
Daar zijn ze wel mee bezig maar zijn ze nog niet.
En zolang een watermerk te zien is of copyright netjes aangegeven mag jij gewoon andermans werk op je website zetten. Zolang je maar goede credits geeft. Het enige wat de artiest dan kan doen is je haten tot de regel veranderd wordt.
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell