• Lees mijn blog over Copyright Informatie en wat het inhoud Link


    Je mpp moeder swaa

    Terminatrix schreef:
    Laat ons gewoon plaatjes bewerken .. Dat doet echt iedereen.
    Ik heb nog nooit iets officieels daarover gelezen. Dus waarom zou ik me houden aan een blog die een gewoon een user schrijft ;s [niet beledigend bedoeld.]


    ''Iedereen bewerkt foto's die niet door mij zij gemaakt,Dus ik doe het ook(nerd)''

    WOW zeg Ook iemand die geen verstan heeft :')


    Je mpp moeder swaa

    Ik kan er niet tegen hoe jij je standpunt probeert te verdedigen. Laat me een voorbeeld noemen, ik ben fan van Ellie Goulding. Ik bewerk soms foto's van haar om op mijn Hyves achtergrond te zetten. En weetje? Ik heb nog nooit iemand daar tegen in horen gaan. Ik snap dat je mensen probeert te waarschuwen tegen Copyright, maar dat is dit niet! En daar blijf ik in doordrammen, want ik probeer tot je door te dringen. Als ik een foto wil bewerken omdat ik dat mooi vind en daar plezier in heb, doe ik dat. Geen mens, paparazzi, bedrijf of niet, kijkt daar naar om.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    -snapt het niet- [/blond]

    RaWwrDeLuXe schreef:
    (...)

    ''Iedereen bewerkt foto's die niet door mij zij gemaakt,Dus ik doe het ook(nerd)''

    WOW zeg Ook iemand die geen verstan heeft :')

    Waarom beledig je iemand persoonlijk? Ze zet er toch onder dat het niet beledigend bedoeld is. Dan hoef je niet meteen aanvallend te reageren. Als je je gelijk niet kunt halen, heb er dan gewoon vrede mee. Je bent hierin zelf ook niet heilig, maar reageer het niet af op andere users. ^^


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ecstasy schreef:
    Dus je bedoelt eigenlijk dat niemand meer foto's mag gebruiken van Tokio Hotel, Twilight enz? -blond-

    ShadowSorrow schreef:
    @ Melissa: Het heeft niet echt zin om jezelf te verdedigen in deze situatie, sorry. ;D
    @ Boyzonelover: Dat was inderdaad zo, vandaar dat ik dit topic al niet vond kloppen. 8D

    Inderdaad.
    Sorry dat ik dat steeds zeg:X
    Maar bijna iedereen is het niet eens met RaWwrDeLuXe.
    En daarom komt er zeker een soort 'Opstand'
    En ik Denk! ik zeg niet, Maar ik denk dat RaWwrDeLuXe snel boos is.
    Word niet zo boos op mij dit is niet gemeen bedoelt


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    BoyzoneLover schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    Sorry dat ik dat steeds zeg:X
    Maar bijna iedereen is het niet eens met RaWwrDeLuXe.
    En daarom komt er zeker een soort 'Opstand'
    En ik Denk! ik zeg niet, Maar ik denk dat RaWwrDeLuXe snel boos is.
    Word niet zo boos op mij dit is niet gemeen bedoelt

    Verontschuldig je daar niet over. ;D En je hebt zeker gelijk. En het klopt dat Melissa gauw op haar teentjes is getrapt, ook al bedoel je het niet slecht. ^^


    A decision I will regret, until my dying breath.

    RaWwrDeLuXe schreef:
    voor mensen die er nog steeds geen verstand van hebben: klik

    Sorry hoor..
    maar je doet je wel een beetje voor als "ik weet alles zo goed" blabla -ja zo kom je bij mij over, mijn mening, punt uit.-
    En je zegt steeds: "nog iemand met geen verstand." pff.. ga ergens anders je verhaal houden.

    Nee ik ben niet chagrijnig,
    ik kan gewoon niet tegen de manier van hoe jij reageert.
    Ik zal me hier verder niet mee bemoeien,
    maar ik vind het lame :')
    fijn dat je ergens voor staat, dat is goed hoor!
    ga in ieder geval niet iemand "uitschelden" met "geen verstand hebben."
    _O_

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Verontschuldig je daar niet over. ;D En je hebt zeker gelijk. En het klopt dat Melissa gauw op haar teentjes is getrapt, ook al bedoel je het niet slecht. ^^
    Bedankt en als ze snel op haar teentjes is getrapt kan ze dit beter Negeren inplaats van andere Users er mee lastig vallen en pijn doen


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Whipple schreef:
    (...)
    Sorry hoor..
    maar je doet je wel een beetje voor als "ik weet alles zo goed" blabla -ja zo kom je bij mij over, mijn mening, punt uit.-
    En je zegt steeds: "nog iemand met geen verstand." pff.. ga ergens anders je verhaal houden.

    Nee ik ben niet chagrijnig,
    ik kan gewoon niet tegen de manier van hoe jij reageert.
    Ik zal me hier verder niet mee bemoeien,
    maar ik vind het lame :')
    fijn dat je ergens voor staat, dat is goed hoor!
    ga in ieder geval niet iemand "uitschelden" met "geen verstand hebben."

    _O_

    Hierbij wil ik toevoegen dat ze zelf net zo goed foto's bewerkt en online plaatst. Kijk maar even op haar profiel van Hyves. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ik kan er niet tegen hoe jij je standpunt probeert te verdedigen. Laat me een voorbeeld noemen, ik ben fan van Ellie Goulding. Ik bewerk soms foto's van haar om op mijn Hyves achtergrond te zetten. En weetje? Ik heb nog nooit iemand daar tegen in horen gaan. Ik snap dat je mensen probeert te waarschuwen tegen Copyright, maar dat is dit niet! En daar blijf ik in doordrammen, want ik probeer tot je door te dringen. Als ik een foto wil bewerken omdat ik dat mooi vind en daar plezier in heb, doe ik dat. Geen mens, paparazzi, bedrijf of niet, kijkt daar naar om.


    Weet je waar ik ook niet tegen kan? Stelen an Dieven :Y)


    Je mpp moeder swaa

    Zeg wij hebben ook een leven hoor we hoeven niet meteen aan jou aan te passen :O
    dus rot op met dat stomme gebeuren want het slaat nergens op!


    everyday is a step higher to the end of the world.

    JessATTACK schreef:
    Zeg wij hebben ook een leven hoor we hoeven niet meteen aan jou aan te passen :O
    dus rot op met dat stomme gebeuren want het slaat nergens op!

    Blijf kalm, want hier schiet je ook niet veel mee op. ^^


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Whipple schreef:
    (...)
    Sorry hoor..
    maar je doet je wel een beetje voor als "ik weet alles zo goed" blabla -ja zo kom je bij mij over, mijn mening, punt uit.-
    En je zegt steeds: "nog iemand met geen verstand." pff.. ga ergens anders je verhaal houden.

    Nee ik ben niet chagrijnig,
    ik kan gewoon niet tegen de manier van hoe jij reageert.
    Ik zal me hier verder niet mee bemoeien,
    maar ik vind het lame :')
    fijn dat je ergens voor staat, dat is goed hoor!
    ga in ieder geval niet iemand "uitschelden" met "geen verstand hebben."
    _O_



    Ik doe niet alsof ik alles weet :')
    Ik kan er ook niet tegen als mensen het leuk vinden om foto's te bewerken en coprighten
    en ik mag mn mening uiten dat mag iedereen


    Je mpp moeder swaa

    Ik snap het niet,je zegt dat het niet meer mag,maar je hebt het zelf wel gedaan.En dan kan je nu wel zeggen dat je het nu niet meer doet en dat je het gaat verwijderen maar dat vind ik eerder een slap excuus..(het kan aan mij liggen)


    Listen to your heart and your dreams come true ~