• Lees mijn blog over Copyright Informatie en wat het inhoud Link


    Je mpp moeder swaa

    Boyzonelover: @ RaWwrDeLuXe als wij irritant zijn? hoe kan het nou dat veel Users het irritant vinden dat Jij niet reageerd wij vragen gewoon netjes om je mening en jij negeerd dat.
    Weetje dat is pas irritant als mensen vriendlijk een meerdeere malen vragen of je wilt reageren of je mening wilt geven en je reageerd niet

    IDD


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    BoyzoneLover schreef:
    (...)
    @ RaWwrDeLuXe als wij irritant zijn? hoe kan het nou dat veel Users het irritant vinden dat Jij niet reageerd wij vragen gewoon netjes om je mening en jij negeerd dat.
    Weetje dat is pas irritant als mensen vriendlijk een meerdeere malen vragen of je wilt reageren of je mening wilt geven en je reageerd niet


    Nee want als ik mijn mening uit zijn julie alsnog Niet vriendelijk tegen mij
    En moet ik perse reageren dan?


    Je mpp moeder swaa

    -Ontopic-
    Je moet mensen niet zeggen wat ze moeten doen want dat doe jij een beetje in je Blog.
    En verder wil ik hierop zeggen "Het leven gaat niet altijd zoals jij het wil"
    -Lieve Mods En Users als ik fout ben gelieve het te melden dan weet ik ook dat ik het niet moet doen.-


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Heeft er iemand nog iets anders te melden? Wij vinden, met z'n allen, dit onzin. That's it. Iemand hier mee oneens?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Dus verzoeken om ontopic te komen is ook offtopic?
    Lekker krom is dat dan. Als je goed doorleest wat de meesten gezegd hebben zie je dat de meesten continue proberen ontopic te blijven of de 'tegenpartij' zover proberen te krijgen.

    In feite is dat de taak van de moderators, dus jullie zouden het allemaal moeten melden in de plaats van twintig keer te zeggen dat ze on-topic moeten gaan. (zip)

    Maar blijf nu gewoon on-topic en dan is er niets aan de hand. ^^


    Let the Night embrace you

    OKAYCACEFACE schreef:
    Okey, ik ga on-topic.
    Ik ben het niet met Melissa eens, ik blijf bewerken. En nu wil ik dat jullie dit gaan quoten want dan zijn we allemaal braaf on-topic. (:


    Kijk dat bedoel ik Liever een slotje he?


    Je mpp moeder swaa

    Oke ik blijf vanaf nu on-topic ;

    ik ben het dus ook niet eens met Melissa en ik blijf bewerken,en ik verkoop ze niet(dus dan is er toch niks aan de hand?)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    BoyzoneLover schreef:
    -Ontopic-
    Je moet mensen niet zeggen wat ze moeten doen want dat doe jij een beetje in je Blog.
    En verder wil ik hierop zeggen "Het leven gaat niet altijd zoals jij het wil"
    -Lieve Mods En Users als ik fout ben gelieve het te melden dan weet ik ook dat ik het niet moet doen.-


    Like I care :)


    Je mpp moeder swaa

    RvPersie schreef:
    Oke ik blijf vanaf nu on-topic ;

    ik ben het dus ook niet eens met Melissa en ik blijf bewerken,en ik verkoop ze niet(dus dan is er toch niks aan de hand?)


    Ja hoezo is er dan wel wat aan de hand ? :)


    Je mpp moeder swaa

    Afterlife schreef:
    (...)

    Lol. Ik ben zelf fotograaf en niet alles wat in die blog staat klopt sowieso al. Zoals het feit dat je voor echt copyright wel moet betalen. En ook iets wat veel mensen niet weten is dat internet oorspronkelijk bedoelt is voor informatie op te slaan. Alles wat er op staat mag door iedereen gebruikt worden. Dus grof door de bocht bestaat copyright amper op internet.
    Daar zijn ze wel mee bezig maar zijn ze nog niet.

    En zolang een watermerk te zien is of copyright netjes aangegeven mag jij gewoon andermans werk op je website zetten. Zolang je maar goede credits geeft. Het enige wat de artiest dan kan doen is je haten tot de regel veranderd wordt.


    Zolang je maar niks door verkoopt zonder toestemming. Dat wil ik er wel nog aan toevoegen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 19:01 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    RaWwrDeLuXe schreef:
    (...)

    Ja hoezo is er dan wel wat aan de hand ? :)

    Okey, nu eis ik er een slotje op.
    Jij zegt dat er niks aan de hand is? Opeens van gedachten veranderen? Dat is pas laf. En nee, ik probeer niet gemeen te zijn.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    RaWwrDeLuXe schreef:
    (...)

    Kijk dat bedoel ik Liever een slotje he?

    Ik snap niet wat daar niet vriendelijk aan is? Ze zegt het heel rustig, zonder te schelden ofzo iets dergelijks haar mening. Ik vind dit niet echt iets van: "Omg zij doet gemeen!"


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    OKAYCACEFACE schreef:
    (...)
    Okey, nu eis ik er een slotje op.
    Jij zegt dat er niks aan de hand is? Opeens van gedachten veranderen? Dat is pas laf. En nee, ik probeer niet gemeen te zijn.


    Dat doe je wel :)
    Mij laf noemen heeft ook geen zin


    Je mpp moeder swaa

    RaWwrDeLuXe schreef:
    (...)

    Like I care :)

    Nu doet het alsof dit je helemaal niet intereert?
    Dit had ik niet van je verwacht.Ik had verwacht dat je zou zeggen "Oke je mag je mening geven ik heb er geen problemen mee."
    -Ontopic Ik blijf gewoon doen waar ik zin in heb-


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    RaWwrDeLuXe schreef:
    (...)

    Dat doe je wel :)
    Mij laf noemen heeft ook geen zin

    Nee, dat weet ik. Laat ik het dan flauw noemen. Ik vind het flauw van je dat je opeens van mening veranderd. En ja, nu ben ik off-topic, denk ik. En als er off-topic kwam, zou er een slotje op geplaatst worden. Niet dat ik daarop uit ben, maar het is wel het fijnst voor iedereen, denk ik zo?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 19:05 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.