• Lees mijn blog over Copyright Informatie en wat het inhoud Link


    Je mpp moeder swaa

    Demoon schreef:
    Willen jullie alsjeblieft over het topic blijven praten en dus niet off-topic gaan? ;)


    Dat proberen we, maar als de topic starter niet meewerkt hoe moeten we dat dan doen?


    Sluit dit topic liever a.u.b, dit gaat echt alleen maar verder anders. Dadelijk loopt het nog uit op irritaties/ruzies... Lijkt me dat dat niet echt aantrekkelijk is?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 18:53 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik wil wel zien dat er dalijk een mod aankomt die zegt : 'Jullie doen gemeen tegen Melissa, dus stom maar met reageren!'
    Of is dat niet haar doel? Ik wil wel weten hoe ze ons bestempeld bij die moderator. Van mij mag er een slotje op, maar dat is niet aan mij.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ik wil wel zien dat er dalijk een mod aankomt die zegt : 'Jullie doen gemeen tegen Melissa, dus stom maar met reageren!'
    Of is dat niet haar doel? Ik wil wel weten hoe ze ons bestempeld bij die moderator. Van mij mag er een slotje op, maar dat is niet aan mij.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ik wil wel zien dat er dalijk een mod aankomt die zegt : 'Jullie doen gemeen tegen Melissa, dus stom maar met reageren!'
    Of is dat niet haar doel? Ik wil wel weten hoe ze ons bestempeld bij die moderator. Van mij mag er een slotje op, maar dat is niet aan mij.
    Ik geef je gelijk.
    De Moderators weten zeker beter want hun die lezen het en die weten dat wij niet fout zitten maar Hun


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Afterlife schreef:
    (...)

    Dat proberen we, maar als de topic starter niet meewerkt hoe moeten we dat dan doen?


    Sluit dit topic liever a.u.b, dit gaat echt alleen maar verder anders. Dadelijk loopt het nog uit op irritaties/ruzies... Lijkt me dat dat niet echt aantrekkelijk is?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Dit loopt een beetje uit de hand denk ik :X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ik wil wel zien dat er dalijk een mod aankomt die zegt : 'Jullie doen gemeen tegen Melissa, dus stom maar met reageren!'
    Of is dat niet haar doel? Ik wil wel weten hoe ze ons bestempeld bij die moderator. Van mij mag er een slotje op, maar dat is niet aan mij.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jullie zijn gewoon irritant Waarom denk je dat ik niet reageer?


    Je mpp moeder swaa

    Afterlife schreef:
    (...)

    Dat proberen we, maar als de topic starter niet meewerkt hoe moeten we dat dan doen?


    Sluit dit topic liever a.u.b, dit gaat echt alleen maar verder anders. Dadelijk loopt het nog uit op irritaties/ruzies... Lijkt me dat dat niet echt aantrekkelijk is?


    Als de topic starter off-topic gaat, moeten jullie niet volgen. Jullie zijn dus ook in fout.

    En ja, ik zeg het nog één keer en dan zal er een slotje op komen.

    Ontopic blijven, alsjeblieft!!


    Let the Night embrace you

    Afterlife schreef:
    (...)

    Dat proberen we, maar als de topic starter niet meewerkt hoe moeten we dat dan doen?


    Sluit dit topic liever a.u.b, dit gaat echt alleen maar verder anders. Dadelijk loopt het nog uit op irritaties/ruzies... Lijkt me dat dat niet echt aantrekkelijk is?


    Idd,en ik denk niet dat iedereen zit te wachten op ruzies of irritaties?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Demoon schreef:
    (...)

    Als de topic starter off-topic gaat, moeten jullie niet volgen. Jullie zijn dus ook in fout.

    En ja, ik zeg het nog één keer en dan zal er een slotje op komen.

    Ontopic blijven, alsjeblieft!!


    Dus verzoeken om ontopic te komen is ook offtopic?
    Lekker krom is dat dan. Als je goed doorleest wat de meesten gezegd hebben zie je dat de meesten continue proberen ontopic te blijven of de 'tegenpartij' zover proberen te krijgen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Okey, ik ga on-topic.
    Ik ben het niet met Melissa eens, ik blijf bewerken. En nu wil ik dat jullie dit gaan quoten want dan zijn we allemaal braaf on-topic. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    RememberXme schreef:
    Dit loopt een beetje uit de hand denk ik :X
    Ja zeker loopt dit uit de hand.


    RaWwrDeLuXe zei op 15 aug 2010 - 18:54:

    Jullie zijn gewoon irritant Waarom denk je dat ik niet reageer?

    @ RaWwrDeLuXe als wij irritant zijn? hoe kan het nou dat veel Users het irritant vinden dat Jij niet reageerd wij vragen gewoon netjes om je mening en jij negeerd dat.
    Weetje dat is pas irritant als mensen vriendlijk een meerdeere malen vragen of je wilt reageren of je mening wilt geven en je reageerd niet


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Ik blijf ook gewoon bewerken ik verkoop ze niet dus niks aan het handje (zip)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RaWwrDeLuXe schreef:
    Jullie zijn gewoon irritant Waarom denk je dat ik niet reageer?


    We geven onze mening?!


    I'm not schizophrenic. Me neither.