• Het was een mooie zomer avond, herinner ik me. We zaten buiten, in de schommelstoel. Hij had zijn arm om mijn schouder geslagen en sprak langzaam zodat ik hem duidelijk hoorde. Het ging over onze jongste zoon. Richard. Mijn schat, mijn engel. Ik denk dat niemand van ons had verwacht dat een kind, zo vol van levenslust zo kon aftakelen. Iedereen dacht dat hij gek was. Zelfs de doktoren wouden zijn verhalen niet bevestigen. Maar ik kan je met mijn volle verstand vertellen dat alles wat mijn zoon ‘dacht’ mee te maken, echt gebeurd is.

    Ik zal niet direct vertellen wat er gebeurde, neen, alles komt met de tijd. We moeten niet vooruit lopen, weet ik nu. Laat me je terug nemen naar de hete zomer van 2010, de zomer waarin ik mijn zoon verloor, de zomer waarin ik mijn leven verloor.



    Ik heb nog een geest nodig (hoe dom klinkt dat --')

    Als je de rol van geest op je wil nemen gelieve onderstaande in te vullen;

    Naam;
    Karakter;
    geboorte datum;
    sterfdatum (rond 1990-2006);
    Doodsoorzaak (kan in natuurlijke dood maar kan ook vermoord zijn);
    Vijanden(toen hij/zij nog leefde);
    extra info;


    His Obsession

    Ik kies niet de eerste maar de beste!


    <3

    Naam; Charles Degas
    Karakter; aardig, perfecte man, moedig, avontuurlijk, gelovig en bijgelovig, ouderwets, gevoel voor humor, koppig, snel boos
    geboorte datum; 18/06/1956
    sterfdatum (rond 1990-2006); 1992
    Doodsoorzaak (kan in natuurlijke dood maar kan ook vermoord zijn); Zijn vrouw heeft hem vermoord. Ze was een jaloerse vrouw en kon er niet tegen dat haar man met andere vrouwen omging. Daardoor was ze depressief. Ze nam haar man mee de dood in, want ze wou bij hem blijven en hem de andere vrouwen ontnemen.
    Vijanden(toen hij/zij nog leefde); Niemand
    extra info; Ik denk :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right