• Waarschijnlijk heeft niemand het gemerkt dat ik in geen 3 week meer op Q heb gezeten maar toch ga ik even mijn verhaal doen wat je allemaal wel niet in 3 week kan doen als je quizlet eens achterwege laat ^^

    3 dagen Parijs
    Waarom niet? Ik ben in het begin van de drie week 3 daagjes in parijs geweest, nouja eigenlijk was het eerder maar ik had geen zin om het verhaal hier al eerder neer te knallen dus doe ik dat nu. Of tewel drie dagen jezelf in een overvolle metro drukken de eiffeltoren in en vooral Napoleon aanbidden in zijn veel te grote graf. De notre dame bekijken en erachter komen dat je je camera bent vergeten.[/best wel jammer want het is mooier dan je verwacht] De arc de triomphe bekijken maar niet opklimmen omdat je daar gewoon geen zin meer in hebt, en vooral de lekkere ontbijtjes in je hotel. Oftewel gewoon doen.

    Teveel geld uitgeven
    Te vaak shoppen omdat je je verveeld, wie wil dat nou niet, oftewel ik heb mijn kast alweer gevuld met winterkleding en daar komt vast nog wel wat bij als ik zo doorga.

    Je haar na twee jaar weer blond verven
    Om te kijken of jongens nou echt eerder op blond vallen dan bruin, het was geen geslaagde test jammer genoeg. En eerlijk gezegd ben ik alweer zat van mijn blonde haartjes.

    Door een mummie achterna gezeten worden
    Heel duidelijk. [/Heeft de sims 3 wereldavonturen gekocht]

    Naar utrecht gaan en je doodschrikken omdat er ineens allemaal mensen om je heen lopen die er raar uitzien
    Oftewel, gister wwas ik in utrecht met een paar vriendinnen en loop ik ineens op de markt van Summer darkness als ik me niet vergis. [/ik had toch moeten vragen hoe die ene jongen zijn haar toch in zo'n hannekam kreeg.]

    En verder heb ik niet zoveel gedaan of ik ben het alweer vergeten.
    En nu zoek ik iemand die me wil bijpraten over mijn 3-week-geen-quizlet.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb wel gemerkt dat je weg was. Nee, serieus (':
    En blond haar is 't beste man, geloof me! (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Door een mummie achterna gezeten worden
    Heel duidelijk. [/Heeft de sims 3 wereldavonturen gekocht]

    Dat is mij nog nooit gelukt!ö Mummies houden niet van mij denk ik.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Dat is mij nog nooit gelukt!ö Mummies houden niet van mij denk ik.

    Gewoon zo'n kist openmaken, en dan komt ie er vanzelf wel uit.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.