i have this condition | if i see you once again, will you remember me?
Tom kaulitz, is nog steeds de one-night-stand maker zoals vroeger. maar dit keer heeft hij een smoes om de meisjes niet terug te hoeven bellen, en niet meer hoeft te herinneren. hij heeft sinds vorig jaar, 21 juni, een aandoening. tom kan geen nieuwe herinneringen aan maken, mensen herinnert hij zich niet behalve mensen die hij van te voren al kende. zijn herinneringen gaan niet verder als zijn negentiende. Tom ontmoet grey]rol[/grey, een meisje die zich helemaal overlaat tot het one-night-stand wezen. ze gaan samen naar bed, maar wanneer tom wakker wordt stelt grey]rol[/grey hem een vraag, waarvan ze het antwoord wel zou moeten weten. Als ik je nog eens zie, herinner je me dan?, tom antwoordt standaard met nee maar hij maakt een foto van haar. haar naam schrijft hij erbij, en elke keer als hij naar de foto kijkt herinnert hij grey]rol[/grey zich.
grey]rol[/grey en Tom vormen na vaak afspreken, een koppel. tot grote ergenis van al tom's one-night-stands, waaraan hij had belooft eeuwig van haar te houden. tom kan [rol] niet herinneren zonder de foto, maar na veel ruzies verlaat grey]rol[/grey tom en neemt ze de foto mee. het einde van grey]rol[/grey, in tom's ogen.
een jaar later, komt zijn broer Bill met een meisje thuis, grey]rol[/grey. alleen weet Tom niet, dat dat het meisje is waar hij vorig jaar zo veel van heeft gehouden. zijn leven gaat verder, maar dan vindt hij de foto van grey]rol[/grey. een meisje die precies op grey]rol[/grey lijkt.
ROLLUUUUUH:
-
-
-
-
INVULLUUUH:
Rol:
Naam:
Leeftijd:
Foto:
Karakter:
Extra: