Jongeh, mijn collega's op m'n vakantiewerk zijn té geniaal voor woorden.
Ik doe dus als vakantiewerk magazijn werk bij de schoolboekenuitgeverij Pelckmans, waar het nu natuurlijk verschrikkelijk druk is wegens het nieuwe schooljaar. Serieus, ik ga dood van het werken, ben elke avond kapot en lig dan ook meestal al rond half acht in m'n bed... Daarbij komt dan nog dat mijn 'bazin' een héks is.
Een héks, ja.
Maargoed, mijn collega's!
Er werkt een buitenlander daar, maar ik heb eigenlijk geen idee waar hij vandaan komt. Hij kan perfect Nederlands, maar hij doet echt al jaren alsof dat niet zo is tegen Rita (de héks). :'DD
Bijvoorbeeld: ze vroeg hem waar hij gebleven was met het magazijn opruimen, want ik moest ermee verder gaan. Antwoord hij heel droog 'tweh'. Vraagt ze het nog een keer, zegt hij weer 'tweh'. Vraagt ze what the hell dat betekent, antwoordt hij wéér 'tweh', hahaha. En hij werkt er echt al héél lang en die Rita weet als enige niet dat hij wél Nederlands kan. :'DD
Maargoed, er werkt ook een opaatje. Van de twee weken dat ik daar nu werk, had hij tot gisteren echt nog geen woord gezegd. Maar gisterennamiddag zat ik dus boeken in te pakken voor verzendingen. Die opa en die buitenlander stonden een paar meter naast me in te pakken. Hoor ik ineens een fakking grappige lach. :'DD
Die heks lacht dus ook écht als een heks. Serieus van HAHAHA HIHIHI *KNORRRRR* HAHAHAHA. :')
Zat dat opaatje dus serieus die lach na te doen, samen met die buitenlander, hahaha. Maar dan een variant: HOHOHOHO *KNORKNOR* HOHOHOHO!. En dan gingen ze vervolgens helemaal neer om hun imitaties. :'DDD
Gaat die opa even later vragen of ik niet blij was dat ik bijna van die heks vanaf ben (maandag is m'n laatste dag), komt ze juist binnenwandelen, hahaha. Ging hij vrolijk door met inpakken en die buitenlander maar geluidloos gniffelen. :'DDD
Serieus, ik háát het daar zo hard, maar die mensen maakten m'n dag gewoon helemaal goed. :')
Dus ik vind dat iedereen die mensen lauw vind vanaf nu.
[ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 19:53 ]