• Cyberlokkers iedereen kent het wel. Je hoort er vaak over, van je vrienden, op tv, en de radio.
    Heel veel mensen hebben ook contact gehad met een cyberlokker.
    Ik had een idee. Eé grote story vol met alle verhalen van iedereen over hun ervaring met cyberlokkers. -De story is nog niet aangemaakt- Nu is mijn vraag:
    Wie willen allenmaal meeschrijven? Natuurlijk komt jullie username er boven te staan, of als jullie liever anoniem blijven voor de lezers zal ik er geen username bij zetten.
    Dit moet je doen om mee te mogen schrijven:
    Effe heel enthousiast reageren op dit topic!

    Meeschrijven:
    -EstrellaVida
    -Breezy

    Als je meerdere ervaringen hebt, mag je meerdere keren mee doen, maar niet vlak achter elkaar. Voordat je je opnieuw kunt inschrijven, moet je eerste beurt al voorbij zijn.

    Xx

    Edit: Ik heb m aangemaakt, mijn verhaal staat er al in. Cyberlokkers

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 9:44 ]

    Edit: Ik heb m aangemaakt, mijn verhaal staat er al in. Cyberlokkers

    Wat is een cyberlokker? als ik dat weet kan ik mss meeschrijven?(krul)


    Smiling but close to tears.

    i dont get it

    Oh ik snap het.
    van die pedo's op het internet zeker? ;o


    Smiling but close to tears.

    Cyberlokkers: Een cyberlokker, zijn mensen op internet, die je vertrouwen winnen. Nee echt Pedo's zij het ook weer niet. Ze zijn lief voor je, geven je aandacht, maar na een tijdje laten ze meer van de waren hun zien. Ze vragen je om je adres, of foto's van je zonder Bh en dat soort dingen, vaak nemen ze die op en dan chanteren ze je, er zijn verschillende cyberlokkers, maar ze zijn allenmaal op één ding uit: Seks!

    EstrellaVida schreef:
    Cyberlokkers: Een cyberlokker, zijn mensen op internet, die je vertrouwen winnen. Nee echt Pedo's zij het ook weer niet. Ze zijn lief voor je, geven je aandacht, maar na een tijdje laten ze meer van de waren hun zien. Ze vragen je om je adres, of foto's van je zonder Bh en dat soort dingen, vaak nemen ze die op en dan chanteren ze je, er zijn verschillende cyberlokkers, maar ze zijn allenmaal op één ding uit: Seks!


    wajo.
    daar heb ik zó vaak mee te maken gehad he.
    Via habbo. -out-
    Ik wil wel een keer schrijven?:9~


    Smiling but close to tears.

    Nou ja i get it now.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 9:51 ]

    Lijkt me een goee verhaal, alleen kan ik niet meeschrijven want ik heb het niet meegemaakt.

    Ik heb een soort van meegemaakt. Maar dat is niet heel erg lang of leerzaam ik snapte het zelf al.