• Hoi.

    Ik ga vanavond paintballen.
    Doet het pijn? Anders ga ik me gewoon verstoppen, ghehe.(krul) Ik heb er wel zin in, dat wel!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh leuk,
    dat wil ik ook altijd al eens doen. :9~
    Veel plezier
    + ik weet niet of het pijn doet.

    :D veeeel plezier
    ik wil ook zo graag paintballen maar telkens maak ik mijn geld op aan kleding en make-up :(
    het doet wel pijn ja, en verstoppen is denk ik ook de bedoeling. Volgens mij schiet je met verfballetjes op elkaar en als er eentje van dichtbij schiet.. Auuwtssh :S
    Niet fijn!


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Ik wil da ook doen :p
    Ik heb in Spanje met lasers da gedaan ma das ni echt zo ja xD daar konde ni echt op iemand schiete xD
    Ik wil ook gaan paintballen :X


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb het wel eens gedaan en ja, geraakt worden is niet leuk. Maar ik had wel 3 paar broeken aan en de overall die je krijgt, dus had gelukkig geen blauwe plekken en/of schaafwonden. Wat er ook aan lag omdat ik maar één keer geraakt ben ... denk ik.


    Maar het is wel onwijs leuk! :9~

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 17:09 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    @ Afterlife
    Haha, klinkt erg overtuigend! ;D
    Gelukkig mag je ook niet binnen 5 meter op elkaar schieten. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    DAT IS LEUK!
    Je krijgt er wel blauwe plekken van. En als er van dichtbij geschoten word kan het pijn doen, that's it.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb het ook gedaan!
    het is heel leuk. En je voelt het wel, en als ze je van te dicht bij schietn dan heb je een blauwe plek, maar het is de moeite waard! ;D


    Get outta my head!

    Paintballen is vet!
    Je voelt het wel, vooral wanneer ze van dichtbij schieten krijg je een blauwe plek en in mijn geval ligt je ader lichtjes open ;$ Ze schoten op de rug van mijn hand en van best wel dichtbij, maarja..

    Het is wel super vet! Ik wol nog een keer!!


    La credenza è una medicina contro il timore