• Hallo,
    Ik spreek voor alle mods als ik zeg dat ik me lichtelijk irriteer aan jullie 'omg ik wil echt een ban/waarschuwing xD' comments.
    Die bans zijn 48 uur, en dus vrij lang. We gebruiken ze niet graag, maar zullen echt niet aarzelen ze dan ook echt te gebruiken.
    Realiseer je ook dat 3x zo'n forumban ervoor zorgt dat je helemaal niet meer op het forum kunt.
    Vriendelijke groeten,
    van ons.

    Mij missen ze wel maar ik stop voor mijn eigen wnt ik zit hier praktisch TE veel op,,!!!!!!


    *He's the one.

    Quizlet is niks zonder mij, maar ik dnk dat ik dn maar ga stoppen als ik niet meer opdeze site kan word het mijn dood deze site is mijn leven xD O.o


    NIET VAN QUIZLET GAAN ALLERLIEFSTE CHARISSA..

    maar uhh Bomm zou je meschien een swille regele dat we een klets Topic krijge ??

    Hardstikke Bedankt Dan _O__O__O__O__O_

    Gewoon voor jullie? Sorry, ik heb altijd toegestaan dat datsoort spam topics er waren maar de andere mods hebben tegen gestemd en zodoende zouden zij ze toch weer sluiten. Sorry.

    Je kunt het altijd in het off-topic proberen [/dit was ik niet]

    (...)

    NIET VAN QUIZLET GAAN ALLERLIEFSTE CHARISSA..

    maar uhh Bomm zou je meschien een swille regele dat we een klets Topic krijge ??

    Hardstikke Bedankt Dan _O__O__O__O__O_




    ik ga niet weg hoor.x333joa kletstopic is coell.x3333
    ik moet iedereen toch vertellen over mijn brief aan TH.x3333


    *He's the one.

    Ik vind het wel een goed idee van die bans, maar wel dom dat sommigen nu expres nog moeilijker gaan beginnen doen -_-

    Gewoon voor jullie? Sorry, ik heb altijd toegestaan dat datsoort spam topics er waren maar de andere mods hebben tegen gestemd en zodoende zouden zij ze toch weer sluiten. Sorry.

    Je kunt het altijd in het off-topic proberen [/dit was ik niet]


    maar de off-topics kan je neit zien bij actieve topics, dt is stom!!!


    *He's the one.

    Nee dat is prettig aangezien zo'n 98 % van quizlet zich ergert aan dat gespam.
    In het stamcafé is het streng verboden.

    maar wrm kan je dn die off-topics niet bij actieve topics zien???


    *He's the one.

    Omdat onzin topics veelal irritant gevonden wordt. Misschien een beetje inleven in de niet spammerds?

    Maar Bomm.
    Dan heb ik nóg een vraagje, sorry dat ik irritant ben *kijkt schuldig* Maar waarom zijn De Engerds niet verboden bij Topic 1, maar pas bij Topic 44??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ow ke vn ht dom maar ja dn, moeten ze er toch niet op klikken die niet-spammers..x33

    maar ik ga,!!!


    *He's the one.

    DANKEE voor je uitleg..

    jij bent heel erg hip

    De meeste moderaters zijn hier best wel saai en streng maar jij bent hip

    je krijgt een nominatie van mij voor Hipste Moderater (flower)

    Maar Bomm.
    Dan heb ik nóg een vraagje, sorry dat ik irritant ben *kijkt schuldig* Maar waarom zijn De Engerds niet verboden bij Topic 1, maar pas bij Topic 44??

    Je bent niet irritant ;)
    Nou, die hadden dus aan mij gevraagt of ze mochten blijven. Omdat ze beloofde het bij dat enkele topic te houden mocht dat van mij toen.
    Alleen een andere mod had laatst een aanvaring daarover en toen hebben ze besloten dat we die 'clubs' moeten verbieden.
    Vragen zijn nooit irritant hoor, beter zo dan wanneer er allerlei misverstanden komen.

    (...)
    Je bent niet irritant ;)
    Nou, die hadden dus aan mij gevraagt of ze mochten blijven. Omdat ze beloofde het bij dat enkele topic te houden mocht dat van mij toen.
    Alleen een andere mod had laatst een aanvaring daarover en toen hebben ze besloten dat we die 'clubs' moeten verbieden.
    Vragen zijn nooit irritant hoor, beter zo dan wanneer er allerlei misverstanden komen.

    Oké,bedankt =D
    En ik ben niet irritant^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Damn, waarom doen ze dat, vinden ze 't grappig ofzo, ze vallen alleen mensen lastig en verspillen hun eigen tijd, niet echt snugger, toch?
    [/mening]
    xx