Dat moest toch kunnen op quizlet? Nou, daar ben ik het totaal niet mee eens. Wanneer je laat horen dat je fan bent van iemand hier, wordt je topic gesloten. Nou, dat is lekker terecht he!
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.
Het is nu toch wel genoeg geweest? Moeten we weer oude koeien uit de sloot halen? :'D Ik adviseer dat jullie naar 't advies van Kirsten luisteren en jullie dus rustig houden, want ja straks krijg je er spijt van. Het is nu zo gelopen en daar kun je geen verandering meer in brengen.
Waarom eigenlijk zo'n megareacties op dit topic als zeg geen dingen waar je spijt van krijgt, want het is zo afgelopen etc? Ze klaagt gewoon.. Daar zijn we Nederlanders/Belgen voor toch
Outlaw schreef: Waarom eigenlijk zo'n megareacties op dit topic als zeg geen dingen waar je spijt van krijgt, want het is zo afgelopen etc? Ze klaagt gewoon.. Daar zijn we Nederlanders/Belgen voor toch
Het gaat om het feit waarom ze klaagt. Wat en waarom wij zo reageren dat is natuurlijk onze zaak/ons probleem :'DD.
Mensen zullen we het gewoon gezellig houden?
en als we wat te klagen hebben gewoon naar de mod gaan en weetje laten we het gewoon chill houden. en laat zien wie je bent moest een aansprekende titel zijn voor de site. lijkt mij en ik denk dat we ons allemaal gewoon eventjes naar onze leeftijd moeten gedragen. en jap het is soms waar dat je een hoop gezeik over je krijg als je ergens fan van bent en mening geven mogen dus deze topic ook en dat was mijn zegje
mij nu niet afzeiken pleas. ik ben NIET partijdig^^