• Dat moest toch kunnen op quizlet? Nou, daar ben ik het totaal niet mee eens. Wanneer je laat horen dat je fan bent van iemand hier, wordt je topic gesloten. Nou, dat is lekker terecht he!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Het is nu toch wel genoeg geweest? Moeten we weer oude koeien uit de sloot halen? :'D Ik adviseer dat jullie naar 't advies van Kirsten luisteren en jullie dus rustig houden, want ja straks krijg je er spijt van. Het is nu zo gelopen en daar kun je geen verandering meer in brengen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb wat gemist volgens mij.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Equinox schreef:
    Ik heb wat gemist volgens mij.(nerd)

    Een heleboel.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Waarom eigenlijk zo'n megareacties op dit topic als zeg geen dingen waar je spijt van krijgt, want het is zo afgelopen etc? Ze klaagt gewoon.. Daar zijn we Nederlanders/Belgen voor toch :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    Waarom eigenlijk zo'n megareacties op dit topic als zeg geen dingen waar je spijt van krijgt, want het is zo afgelopen etc? Ze klaagt gewoon.. Daar zijn we Nederlanders/Belgen voor toch :Y)
    Het gaat om het feit waarom ze klaagt. Wat en waarom wij zo reageren dat is natuurlijk onze zaak/ons probleem :'DD.


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Het gaat om het feit waarom ze klaagt. Wat en waarom wij zo reageren dat is natuurlijk onze zaak/ons probleem :'DD.

    Maar dan kan je precies hetzelfde van haar zeggen.
    En nu ga ik weg uit dit topic aangezien deze hele discussie toch nergens over gaat (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik snap het niet? :"$


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind wel dat ze gelijk heeft, sorry ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    beetje wel beetje niet. maarjah weetje

    Kirst ik denk dat je beter kan stoppen aangezien het geen nut heeft ^^


    Some angels have no wings.

    Gaat dit erover dat Sem niet meer groen is?


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    appelkirst schreef:
    Ja maar niet met dit soort opmerkingen schijnbaar??!!!


    Ik geef je gelijk hoor, maar moet dat per sé met zoveel uitroeptekens en vraagtekens erachter? Dat komt nogal slecht over.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ivory schreef:
    Ik vind wel dat ze gelijk heeft, sorry ;3

    Als je dat vindt, dan spreek je toch gewoon een mod aan?^^ Stel je vragen waarom, en dan kan die het ook nog eens bekijken?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dude, come on, maak problemen van echt belangrijke zaken. Dit gaat echt nergens over.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Waar je je al niet druk om kan maken zeg... Come on, er zijn wel ergere dingen in 't leven. *Rolls eyes*


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mensen zullen we het gewoon gezellig houden?
    en als we wat te klagen hebben gewoon naar de mod gaan en weetje laten we het gewoon chill houden. en laat zien wie je bent moest een aansprekende titel zijn voor de site. lijkt mij en ik denk dat we ons allemaal gewoon eventjes naar onze leeftijd moeten gedragen. en jap het is soms waar dat je een hoop gezeik over je krijg als je ergens fan van bent en mening geven mogen dus deze topic ook en dat was mijn zegje

    mij nu niet afzeiken pleas. ik ben NIET partijdig^^


    Some angels have no wings.