Dat moest toch kunnen op quizlet? Nou, daar ben ik het totaal niet mee eens. Wanneer je laat horen dat je fan bent van iemand hier, wordt je topic gesloten. Nou, dat is lekker terecht he!
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.
Als je het niet eens bent met de gang van zaken had je de mod enquete in moeten vullen en had je moeten zeggen hoe jij vond dat dingen gedaan moesten worden. Dit heb je schijnbaar niet gedaan, omdat ik hier niets over terug gelezen heb, dus dan vind ik dat je nu ook je mond moet houden.
Als je het niet eens bent met de gang van zaken had je de mod enquete in moeten vullen en had je moeten zeggen hoe jij vond dat dingen gedaan moesten worden. Dit heb je schijnbaar niet gedaan, omdat ik hier niets over terug gelezen heb, dus dan vind ik dat je nu ook je mond moet houden.
Die heb ik al een tijd terug ingevuld.
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.
Maar even nocken jongens. Straks krijgen jullie spijt van de dingen die je gezegd hebt en dan kun je het niet meer terug draaien. Tel gewoon is tot 10 en doe is rustig.
Dat er dingen gebeuren achter de schermen en achter jullie rug om wil niet zeggen dat ze niet correct zijn. Als jullie altijd maar een kant van het verhaal horen, hoe wil je dan weten dat het betrouwbaar is?