• Ik vroeg me af wie er hier naar Vampire Weekend luisterd? :}

    Voor als je ze niet kent: Giving Up The Gun


    There are several things that I have been doing wrong.

    Oh, heerlijk. :9~
    Ik zag ze twee jaar geleden ofzo op Werchter. Toen luisterde ik ze nog niet echt, maar toch wou ik ze graag gaan zien en daar heb ik nog steeds geen spijt van. :')

    Ik (: Ze zijn wel awesome.

    Ik ken ze ;3 Ik ben gek van Oxford Comma, dat lied zit al dagen in m'n hoofd ;'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mixtape schreef:
    Oh, heerlijk. :9~
    Ik zag ze twee jaar geleden ofzo op Werchter. Toen luisterde ik ze nog niet echt, maar toch wou ik ze graag gaan zien en daar heb ik nog steeds geen spijt van. :')


    omg zo jaloers :3 Ze zijn echt zo'n typisch festival bandje en ik had gehoopt dat ze op Pukkelpop zouden komen :(


    There are several things that I have been doing wrong.

    Reventon schreef:
    Ik ken ze ;3 Ik ben gek van Oxford Comma, dat lied zit al dagen in m'n hoofd ;'D


    Dat is een van m'n lievelings nummers van ze :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Anaxiphilia schreef:
    (...)

    omg zo jaloers :3 Ze zijn echt zo'n typisch festival bandje en ik had gehoopt dat ze op Pukkelpop zouden komen :(

    Ja, inderdaad. Want ze zijn dit jaar wel op Werchter geweest. Het is zonde dat ze niet komen, anders ging ik er zekers weer heen. :') Maar gelukkig komen er wel veel andere goede bands hea. :9~

    Love them, heb ze al een paar keer live gezien!:9~

    Mixtape schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. Want ze zijn dit jaar wel op Werchter geweest. Het is zonde dat ze niet komen, anders ging ik er zekers weer heen. :') Maar gelukkig komen er wel veel andere goede bands hea. :9~


    Ja, een vriendin ging naar Rock Werchter en toen vroeg ik of ze die gezien had, zei ze; 'nee, geen zin' en toen dacht ik tss bitch ~_~ lol
    maar inderdaad, dat maakt het weer goed :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Anaxiphilia schreef:
    (...)

    Ja, een vriendin ging naar Rock Werchter en toen vroeg ik of ze die gezien had, zei ze; 'nee, geen zin' en toen dacht ik tss bitch ~_~ lol
    maar inderdaad, dat maakt het weer goed :3

    Nou, vreemd. Hoe kan je daar nu geen zin in hebben? :/ Ik zou het wel geweten hebben als ik combi was kunnen gaan dit jaar. Je had me daat zekers kunnen vinden. :9~ En jij ging toch ook combi hea?

    In december, drinkin' Horchata, lalala <3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    In december, drinkin' Horchata, lalala <3

    Dat is een van mijn favorieten. :9~

    Vampire Weekend! <3
    Mijn neef heeft me er verslaafd aan gekregen. I think they're sooo awesome. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Mixtape schreef:
    (...)
    Nou, vreemd. Hoe kan je daar nu geen zin in hebben? :/ Ik zou het wel geweten hebben als ik combi was kunnen gaan dit jaar. Je had me daat zekers kunnen vinden. :9~ En jij ging toch ook combi hea?


    Inderdaad, dat dacht ik ook al! Maar ze houdt niet echt van zulk soort muziek :') En ik ook hahah
    maar ja ik heb combi :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Anaxiphilia schreef:
    (...)

    Inderdaad, dat dacht ik ook al! Maar ze houdt niet echt van zulk soort muziek :') En ik ook hahah
    maar ja ik heb combi :9~

    Nou, als het niet haar muziek. Dan is het wel al beter te begrijpen. Anders was het moeilijker geweest. :'D
    En mooi, is er iemand die je heel graag wil zien ofzo? :Y)