• Hatter | Winnaar

    1 | Hel | Helaas gestopt wegens privéredenen |
    2 | OHMYJESSE | Opdracht 3 > Niet Ingeleverd |
    3 | RODEKAART | Opdracht 4|
    4 | Desolate | Opdracht 3 |
    6 | Envoi | Opdracht 1 > Niet Ingeleverd |
    7 | Whipple | Opdracht 2 > Niet Ingeleverd |
    8 | Paramedic | Opdracht 2 > Niet Ingeleverd |
    9 | Junns | Opdracht 1 |
    10 | iGoogle | Opdracht 5 |
    11 | Lucylot | Opdracht 4 |

    Hier kan je je punten bekijken.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 23:40 ]


    MUSIC && FASHION

    oh ik ben op vakantie van vrijdag tot de vrijdag erna ;3 -dus 20 augustus tot 27 augustus :Y)-

    Whipple schreef:
    klik en schrik. :')


    Hàhà, origineel.
    Leuk geschreven (:


    MUSIC && FASHION

    Whipple schreef:
    oh ik ben op vakantie van vrijdag tot de vrijdag erna ;3 -dus 20 augustus tot 27 augustus :Y)-


    Maakt niet uit, want ben namelijk zelf deze vrijdag weg tot 31 augustus, dus ik geef tot 1 september de tijd om in te leveren ^^


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Normaal gezien was het gisteren de laatste dag, maar ik maak voor 1 keer een uitzondering (:


    Haha, dank je! Ik lever hem zo in, even de puntjes op de i zetten.


    I'm not your princess

    Klik


    I'm not your princess

    Iedereen alvast bedankt om in te leveren. Nog eentje en de uitslag en nieuwe opdracht komt eraan ^^


    MUSIC && FASHION

    Uitslag + 2e Opdracht

    Tot 31 augustus iedereen - morgen ben ik er wel nog hoor, maar voor het geval ik het vergeet xp -


    MUSIC && FASHION

    Krijgen we ook cijfers ofzo? ö


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Our destiny

    Ik weet het, ik ben snel, maar ik had niks te doen ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik wil wel mee doen maar hij is al vol denk ik ....


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Ivory schreef:
    Krijgen we ook cijfers ofzo? ö


    Sommigen die al eerder hebben meegedaan met mijn wedstrijden weten dat ik op het einde van de wedstrijd alle punten in een story zet en ik laat dan weten dat het er is in je GB. Hopelijk vind je dat goed (:


    MUSIC && FASHION

    XVanilleStar schreef:
    Ik wil wel mee doen maar hij is al vol denk ik ....


    Spijtig, maar we zijn ondertussen ook al aan de 2e ronde begonnen. Volgende keer beter (:


    MUSIC && FASHION

    Ivory schreef:
    Our destiny

    Ik weet het, ik ben snel, maar ik had niks te doen ;3


    Da's niet erg. 'k Vind het een héél mooi gedicht. Heb 'r zelfs een beetje kippenvel van gekregen xp


    MUSIC && FASHION

    Even voor de duidelijkheid nog: Ik ben tot 31 augustus op vakantie, dus ik zal tot dan ook niet online zijn. 's Avonds ofzo ben 'k er terug en kijk ik alles wel na. Als er iets is waardoor je uitstel moet vragen of eender wat, plaats het hier, in m'n GB of in een PB. Zodra ik het lees, krijg je een antwoord (:


    MUSIC && FASHION

    Eh
    Mijn gedicht heet niet aangekomen? ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.