• Al enkele weken waren we aan het uitkijken naar een tweedehandsauto. Tot m'n zus afkwam dat haar collega een nieuwe auto had gekocht en dus haar corsa wegdeed.
    Vandaag zouden we gaan kijken. Dus we rijden naar de garage en toen gingen we naar binnen en de verkoper kwam naar ons toe en zei dat we hem mochten volgen en hij ging naar achteraan de garage. Daar stond een corsa met een rode strik. Ik nog denken van: hea? Waarom doen ze nu een rode strik errond, ze weten toch nog niet of we die zouden nemen of niet?

    Toen keken m'n ouders en me zus langdurig aan, en las ik een blaadje waar mijn naam op stond. Wat bleek mijn ouders hadden een nieuwe auto voor me gekocht. Een grote verrassing, ik barstte echt in huilen uit - van geluk natuurlijk.
    Een maand lang hebben ze gelogen en gedaan en ik alles geloven ook van die collega xp.

    Ik ben hen zo dankbaar en voel me nu echt rotverwend. Maar dit is werkelijk de mooiste dag van mijn hele leven!

    Hahaha dat is echt super van je ouders! Nu maar hopen dat je hem niet gelijk de prak in rijdt. (cat)

    Haha, da's super voor je! :D


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben blij voor je:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Nirvana schreef:
    Hahaha dat is echt super van je ouders! Nu maar hopen dat je hem niet gelijk de prak in rijdt. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    ;O Wat chill! ;O
    Zou makkelijk zijn als mijn ouders me een auto cadeau doen, maar denk dat ik nog verder moet sparen...


    La credenza è una medicina contro il timore

    super!


    It’s psychological warfare.

    Nirvana schreef:
    Hahaha dat is echt super van je ouders! Nu maar hopen dat je hem niet gelijk de prak in rijdt. (cat)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ah, dat is echt zo lief van ze! En echt vet dat je nu een auto hebt! Veel plezier ermee? (:

    Ecstasy schreef:
    Ah, dat is echt zo lief van ze! En echt vet dat je nu een auto hebt! Veel plezier ermee? (:

    Dankjeeee D:

    Foto! En hahah, wat enorm leuk voor je! Veel plezier ermee. n_n


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Leuk voor je!
    Ik wens je er veel plezier mee.(:


    effort never betrays you

    Ecstasy schreef:
    Ah, dat is echt zo lief van ze! En echt vet dat je nu een auto hebt! Veel plezier ermee? (:


    I need you like a heart needs a beat

    Ecstasy schreef:
    Ah, dat is echt zo lief van ze! En echt vet dat je nu een auto hebt! Veel plezier ermee? (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat is echt ongelofelijk lief! En zó vet. Veel plezier & zorg dat je hem heel houd ^^


    you're my favourite part of the day ~

    haha,
    veel plezier met je nieuwe auto.
    x