• ik zou graag julllie mening willen weten, want ik zit er echt mee en weet niet wat ik moet doen.

    het zit zo...het is sinds een paar weken uit met mijn vriend. officieel dan, eigenlijk ging het al een hele poos niet goed tussen ons. We konden altijd overal met elkaar over praten en we waren heel erg close met elkaar, maar vlak na onze eindexamens veranderde er opeens iets. Hij smste opeens mindr, zei niet meet ik hou van je als ik dat tegen hem zei, we hadden al een mand niet meer gezoend. Hij haalde opeens mij naam uit zijn msnnaam en veranderde zijn schermafbeelding (eerst een foto van ons nu vage anime) en hij werd steeds chagrijniger en begon me te negeren. Op zijn verjaardag had hij met idereen lol behalve met mij. en een paar dagen daarna moest ik naar hem toe omdat wemoesten "praten". Toen maakte hij het dus uit omdat volgens hem het gevoel er niet meer is. Maar hij wou nog wel vrienden blijven omdat we zow close waren.


    Probleem:
    Ondanks dat hij zei dat hij vrienden wou blijven, heb ik hem de hele zomervakantie niet gezien omdat hij geen tijd heeft. We smsen nog wel een betje, maar dat is nu ook nix meer. Als ik hem vraag om wat te doen samen, zegt hij dat hij wel zin heeft, maar elke keer geen tijd.

    Vraag:
    Moet ik blijben proberen contact met hem te houden? (ik geef nog wel veel om onze vriendschap) of moet ik ophouden met mijn vergeefse pogingen en het hem zelf laten uitzoeken? (ik ben bang dat ik hem dan kwijtraak als vriend :S)

    Ik weet het...lang verhaal, maar kan het aan niemand kwijt, mijn beste vriendin heeft ook nooit tijd voor me...


    Love makes you feel perfect :D

    jwzlf schreef:
    Forget him!
    ALs hij je zo behandelt dan is hij jou alles behalve waard. Je gaat toch geen tijd verspillen aan een jongen die niet eens tijd voor jou wil/kan vrijmaken.
    Laat hem een tijdje los, dan kom je er wel zelf achter of hij echt nog vrienden wil zijn.. Als hij contact probeert te zoeken dan weet je dat hij jou toch niet kwijtwil, zo niet, dan is hij echte jerkk&moet jij hem laten gaan!
    Maarja, het is jou beslissing... Ga voor het juiste (A)


    Ja, ben ik het mee eens.

    lieverd ik heb hetzelfde probleem
    maar ik heb mezelf voor gehouden geen contact meer te maken. want elke keer als ik dat deed kreeg ik ruzie..
    dus vandaar, mijn (ex)vriend was ook heel erg veranderd.

    ik heb zo een bf gehad voor zo'n beetje heel mijn leven, maar ooit komt er een punt in je leven die de wegen scheidt met heel wat geliefden.Zo is mijn contact met haar afgelopen.Maar het kan dan na jaren zo weer komen dat je elkaar tegen komt en weer bevriend raakt;)


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Strobelight schreef:
    Ophouden met contact zoeken. Als hij echt vrienden wil blijven moet hij maar tijd voor je vrijmaken.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Essence schreef:
    Vrienden blijven met je ex lukt eigenlijk (bijna) nooit. Het is te ongemakkelijk na de goeie band die jullie hadden, het word sowieso niet meer hetzelfde als toen, dus ik zou het maar opgeven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]