ik spreek spaans,duits,frans,nederlands,Vlaams, luiks, antwerps, gents, engels, grieks, latijns en italiaans vloeiend (grote familie) en Noors maar dat is niet zo vloeiend xd
Ik spreek geen Spaans maar wel: Frans, Nederlands, Duits en Engels. Ik spreek een beetje Japans en voor de rest wil ik nog Latijns, Indonesisch en Chinees leren. *fail* 8D
fantastique schreef:
ik spreek spaans,duits,frans,nederlands,Vlaams, luiks, antwerps, gents, engels, grieks, latijns en italiaans vloeiend (grote familie) en Noors maar dat is niet zo vloeiend xd
wow
[ bericht aangepast door een moderator op 11 aug 2010 - 19:01 ]
"The farther backward you can look, the farther forward you will see."
tja ik heb een grote familie die zowat over die landen verspreid is en die zie ik dan wel een paar keer en omdat ik er vreselijk irritant van kwam dat ik er nooit iets van verstond heb ik mezelf die talen aangeleerd
Ik leer mezelf Spaans en Fins aan
Ik heb 2 jaar geleden op school Japanse lessen gevolgt (:
En verder gewoon Nederlands, Engels, Duits en beetje Frans (:
Ik spreek Nederlands, Engels, Duits, Frans -3 jaar les gehad, en het enige wat ik onthoud is: Je ne parle pas Francais (ofzo), en Pools redelijk vloeiend.
Ik ken alleen een paar woordjes Russisch, Italiaans, Japans en Chinees.
Valt nog mee, want ik heb een schijthekel aan talen
Nederlands of course en Engels ook vrijwel vloeiend
Wat minder goed in Frans en Duits
Een paar basiszinnen en sinpele woordjes Japans
Mini beetje Koreaans en Chinees (maar Chinees krijg ik volgend jaar op school, dus daar komt verandering in ^^)
En dode talen (die ik dus ook niet kan 'spreken' maar wel woordjes enzo) Latijn en Grieks
[ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 23:28 ]
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo