• Onze muren zijn heel dun, dus ik hoor alles wat ze doen.
    In mn badkamer kan het horen als de kinderen aan het spelen zijn. En mijn kamer is naast die van die ouders. Dus ik hoor opeens allemaal gekraak en mensen -kuch- 'praten' enzo. En dat al voor anderhalf uur. Toen kwam ik erachter dat ze seks hadden/hebben. Dude, ik ben hier helemaal gefreakt. Ik weet dat seks natuurlijk en blabla is. Maar op dit moment vind ik het gewoon vies -/-.
    En ik ga dus nu mijn iPod pakken zodat ik het niet hoef te horen, haha.
    Iemand hier ook ooit zulke ervaringen mee gehad? (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Jup heb ik ook gehad.
    En ik was doodmoe, gesloopt, en ik kon er maar niet van slapen. Vreselijk als je het je voorstelt..


    Has no one told you she's not breathing?

    Forlan schreef:
    eeeeeeew.
    Bonk op de muur, haha.


    Only losers can act the way you do

    Ja. En ik heb een trauma. o.o


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb één keer m'n buurjongen gehoord. Zijn bed staat tegen de muur aan waar mijn kamer is en hij was nogal luidruchtig bezig zal ik maar zeggen. Het was midden op de dag en z'n ouders waren niet thuis, dat denk ik dan want hun auto stond er niet. Het smerige was dat de fiets van een oud klasgenootje van mij voor z'n deur stond en het idee alleen al maakt me nog steeds misselijk aangezien m'n buurjongen heel eng is.


    hoi, jij bent leuk.

    Vroeger hoorde ik altijd mijn broer en zijn vriendin 'bezig' als ik in de badkamer was, want de kamer van mijn broer is net boven de badkamer. En toen ik klein was ben ik eens de kamer van mijn ouders ingelopen toen ze 'bezig' waren.

    Nog nooit meegemaakt. Maar me ouders doen het nog steeds, ik werd dit jaar een keer om half 12 me kamer ingejaagd omdat me pa wou neuken met me ma. Heb toen hard me mp4 aangezet. En nu heb ik er een trauma van. Als het ouders het nog doen dan is het IEWL. O.o

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 19:48 ]

    CRonaldo schreef:
    hahaha. nee gelukkig niet. Ik zou meteen trauma 4 life hebben.

    HumanoidBill schreef:
    Nog nooit meegemaakt. Maar me ouders doen het nog steeds, ik werd dit jaar een keer om half 12 me kamer ingejaagd omdat me pa wou neuken met me ma. Heb toen hard me mp4 aangezet. En nu heb ik er een trauma van. Als het ouders het nog doen dan is het IEWL. O.o


    Waarom zouden volwassenen geen seks hebben? Zolang je niet als een oudje gebroken ligt te zijn kun je nog best even neuken, zoiets zit in mensen hun aard.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Waarom zouden volwassenen geen seks hebben? Zolang je niet als een oudje gebroken ligt te zijn kun je nog best even neuken, zoiets zit in mensen hun aard.

    Absoluut, maar je wil het als kind niet weten wanneer je ouders het doen. Dat is gewoon zo. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Absoluut, maar je wil het als kind niet weten wanneer je ouders het doen. Dat is gewoon zo. ;p


    Dat kan best zijn, maar zij brengt het alsof haar ouders abnormaal zijn dat ze rond hun leeftijd nog seks hebben.


    Scream for mercy!

    Jup, ik maak het regelmatig mee maar dan met mijn broer en zijn vriendje en ik zweer je ze houden zich voor niemand in!:S


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    ik ben ooit eens binnen gevallen , echt smerig , maar ik was toen wel nog heel jong :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik zat een x in de achtertuin van ons, en toen hoorde ik 1 van onze buren het doen, ze hadden het raam open laten staan.
    Op dat moment was ik alleen met mijn vriendin, ik schaamde me rot, maar toch lagen we helemaal dubbel!

    wij hadden nieuwe buren, ze gaven een feestje daar bij hun thuis. een jaar of 2 ofsow daarvoor waren wij ook verhuisd. mijn moeder (mijn vader zat voetbal thuis te kijken, in het huis ernaast dus) die kwam onze vroegere overburen tegen, ik weet niet hoe ze erop kwamen maar op gegeef moment ging het om privecy. zij de oude overbuurman. 'ja we waren een keer aan het 'knuffelen' toen iris binnenkwam.' jullie weten wel wat ik bedoel he? en daar stonden ik en mijn kleinere zusje bij, die nix doorhad natuurlijk

    omg als ik er al aan terug denk, lig ik al dubbel. echt ik liep rood aan geloof ik. mijn moeder echt zo van. 'Anouk? gaat het wel?'xD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Dan zou ik liever even doof zijn! :X
    net zoals die reclame, geen idee van welk merk maar agh..


    Geen reclame, please.