• Ik zit nu Dirty Sanchez te kijken, gewoon omdat me vader het kijkt en ik makkelijk meekijk. EUW. Ze gingen een vishaak in iemands oor steken en toen hingen ze die vishaak met een touwtje aan een groot vat ofoz, en toen gignen ze het vat weggooien waardoor die vishaak zo zijn oor uit sneed. gatver.


    it's so empty living behind these castle walls

    lol xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Hun sporen echt niet.
    Maar het is gewoon niet leuk meer als je weet hoe het er echt aan toe gaat daar :') Hun geschreeuw en gelach is nep.


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    Hun sporen echt niet.
    Maar het is gewoon niet leuk meer als je weet hoe het er echt aan toe gaat daar :') Hun geschreeuw en gelach is nep.
    Oh, hoe gaat het er echt aan toe daar dan?


    it's so empty living behind these castle walls

    haha, ben ik nu ook aan het kijken. x]


    Live life like a raver.

    Cadillac schreef:
    (...)Oh, hoe gaat het er echt aan toe daar dan?
    Like I said, hun geschreeuw en gelach is nep. Ze gooiden een cactus op Dainton en die ging keihard schreeuwen van de pijn, iemand riep 'Cut', hij schreeuwde niet meer, 'Action', en hij schreeuwde weer. Ook het gelach van Joyce is nep, ze zeggen wanneer hij moet lachen. En ze hebben echt een pesthekel aan elkaar.

    En dan is het niet leuk meer eigenlijk..

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 23:19 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)Like I said, hun geschreeuw en gelach is nep. Ze gooiden een cactus op Pritchard en die ging keihard schreeuwen van de pijn, iemand riep 'Cut', hij schreeuwde niet meer, 'Action', en hij schreeuwde weer. Ook het gelach van Joyce is nep, ze zeggen wanneer hij moet lachen. En ze hebben echt een pesthekel aan elkaar.

    En dan is het niet leuk meer eigenlijk..


    jackass en viva la bam is wel echt hoop ik ö ?


    Live life like a raver.

    Hun zijn echt ranzig. Zo'n gast ging een keer zweet opdrinken. Niet alleen hij moest kokhalzen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Marshawk schreef:
    (...)

    jackass en viva la bam is wel echt hoop ik ö ?
    Ja, die wel 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)Like I said, hun geschreeuw en gelach is nep. Ze gooiden een cactus op Dainton en die ging keihard schreeuwen van de pijn, iemand riep 'Cut', hij schreeuwde niet meer, 'Action', en hij schreeuwde weer. Ook het gelach van Joyce is nep, ze zeggen wanneer hij moet lachen. En ze hebben echt een pesthekel aan elkaar.

    En dan is het niet leuk meer eigenlijk..
    Ah, dan is t niet leuk meer nee.


    it's so empty living behind these castle walls