• Heey iedereen,

    Laatst ging ik met mijn vriendin zwemmen, en we waren nogal melig ( zoals mijn vriendin het noemt) en toen gingen we dansen in het zwembad echt heel dom en een man was ons aan het aankijken maar mijn vriendin had et al eerder in de gaten en ik nog niet dus ik stond daar nog steeds als een maloot te dansen komt die man voorbij lopen. Ik werd knalrood volgensmij maar hebben jullie ook wel eens zo'n Gênant moment ?


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Aah, te vaak (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik was eens heel hard aan het meezingen met mijn ipod toen ik op de fiets reed. Ik dacht dat er niemand achter me reed totdat ik ergens moest stoppen en er opeens iemand naast me stond.


    it's so empty living behind these castle walls

    whahaaha 3x raden wie da was, die vriendinxD
    haha jij echt lopen playbacken en ik meedoen. die man echt zo van :8 wtf??xD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Cadillac schreef:
    Ik was eens heel hard aan het meezingen met mijn ipod toen ik op de fiets reed. Ik dacht dat er niemand achter me reed totdat ik ergens moest stoppen en er opeens iemand naast me stond.


    oehhhh heb ik ook vaaak


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Herkenbaar. xD Over zwembaden gesproken...
    Zo ging ik op mijn buik van een wildwaterbaan af, en ik werd ineens aangestaard door een jongen. Natuurlijk was mijn topje naar beneden geschoten xD


    Felix

    Carcass schreef:
    Aah, te vaak (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik had laatst echt wat genants. De opa van een vriendin van me was overleden en toen zei ik gefeliciteerd ipv gecondeleerd. Ik schaamde me echt dood :'D Gelukkig snapte ze dat ik het niet zo bedoelde.


    Life is a fairytale, told by an idiot.