• Net toen ik dacht dat ik mijn ziekte een beetje onder controle had, komen de klachten terug en blijkt dat de medicijnen niet goed aangeslagen zijn. Oftewel ik kan nu aan de remicade oftewel om de paar weken 4/5 uur lang in het ziekenhuis aan het infuus. Om het nog niet te hebben over de bijwerkingen die je ervan kan krijgen, again lymfeklierkanker included. Maarja, aan de andere kant kan je tegenwoordig overal kanker van krijgen en als ik straks de straat oversteek en ik word aangereden ben ik ook dood. Positief denken ftw :Y)
    Nouja anyway. Zo positief ben ik atm niet, ik zit er totaal doorheen en ben het ziek zijn en de ziekenhuizen vol oude stervende mensen spuug en spuugzat en ik heb jullie nodig om mij op te vrolijken, yay :3
    -En om me te helpen te bedenken wat ik kan gaan doen in het ziekenhuis om die 4 uur vol te krijgen..


    Wat wel stiekem een beetje grappig was, ik moest een mantouxtest, een bloedtest en een longfoto maken om zeker te weten dat ik geen tuberculose heb, ook geen inactieve want anders wordt dat van die medicijnen wél actief. En ik was net klaar met die longfoto, komt er een verpleegster een oude vrouw in een rolstoel afzetten, en loopt gewoon weg zonder iets te zeggen :'D Die vrouw zat daar echt van 'ja, wat moet ik nou?' Op zich ook best zielig.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ahw. Dat is kut. Ik ga voor je duimen. (:
    En je kan om te tijd te verdrijven in het ziekenhuis verschillende tijdschriften kopen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ahw. Dat is kut. Ik ga voor je duimen. (:
    En je kan om te tijd te verdrijven in het ziekenhuis verschillende tijdschriften kopen.

    Yay, ik heb een duimer :3
    Maar 4 uur lang tijdschriften lezen gaat vervelen, en dan moet ik er heeeeel veel kopen. Of ik ga de bieb leegroven. Of ik bind dat infuus vast aan een rolstoel en ga een rolstoelrace organiseren 8D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nog een duimer (nerd).
    Lees wat of schrijf alvast wat voor je story - als je die hebt- op papier.
    Sterkte!


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Ik duim ook voor je <3
    Zal ik een keertje meegaan? (': -doodsbangvoorziekenhuizen-


    your eyes are like stars in the night.

    ow das klote.
    ik ga ook voor je duimen. en miss. kan je een laptop meenemexD
    kunnen mensen je hier opvrolijken


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Bij ons geven ze laptops ;x Maar je kunt indeed tijdschriften kopen, of gewoon een boek die je dan kunt lezen. (': In ieder geval, ik zal aan je denken. x


    Some people make the world special just by being in it

    Poseidon schreef:
    Ik duim ook voor je <3
    Zal ik een keertje meegaan? (': -doodsbangvoorziekenhuizen-

    Haha dan moet je vooral meegaan naar de remicade-afdeling :'D Shit. De kermis is afelopen vandaag of niet D:
    @ElNino, ik vind dat ze dat dan bij ons ook maar moeten gaan doen. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Haha dan moet je vooral meegaan naar de remicade-afdeling :'D Shit. De kermis is afelopen vandaag of niet D:
    @ElNino, ik vind dat ze dat dan bij ons ook maar moeten gaan doen. :Y)

    Wat is een remicade-afdeling? D:
    Yep, het is afgelopen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Woesh, ik ben een duimer. Die rolstoelenrace vind ik wel een strak plan. (cat)


    Only losers can act the way you do

    Aww, ik zal een kaarsje voor je branden en aan je denken voor een beetje steun. Alles komt wel goed.
    Je kunt het kunstgebit van een opa afpakken en hysterisch rondjes gaan rennen, -jaja, met een infuus, je lees 't goed, alles is mogelijk-
    Je kan pingpong balletjes naar mensen gooien, en dan gillen dat het pingpong balletjes regent -Niet op school proberen, dan kun je een week nablijven T___T-
    Je kan een tijdschrift kopen.
    Je kan een playboy aan een opa geven, de Penthouse is nog beter!
    Je kan om de drie seconden op het emergency knopje drukken met de smoes "Oh, even kijken of hij het nog deed."
    Je kan opnieuw ping pong balletjes naar mensen gaan gooien, gewoon omdat het leuk is. Hoe je aan al die balletjes moet komen? dududu bol punt com!

    Joy, veel sterkte <33


    You move me ......... Kurt

    ik duim voor je

    tv kijken of met mensen bellen of muziek luisteren(bij ons kan dat)ik weet alleen niet of je voor het bellen naderhand moet betalen


    (Be)lieve in (you)rself

    Natuurlijk duim ik voor jou (flower)
    Neem je laptop mee naar het ziekenhuis? Of een vriendin? :3
    Damn, 4/5 uur is echt lang als je iets moet verzinnen om te kunnen doen ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.