• Heey,
    ik ga binnenkort naar de kapper,maar ik heb geen idee wat ik met mijn haar moet.
    Het krult heel erg,en echt veel kan ik er niet mee doen.De kapper zegt alleen maar dat ik het lang moet laten groeien,maar omdat het zo krult word het amper langer.

    Iemand tips/ideeën?
    x


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou het inderdaad alleen de puntjes knippen en laten groeien. En laagjes zou ik ook afraden, tenzij je nog meer volume wilt.


    it's so empty living behind these castle walls

    Je kan toch een stijltang kopen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Je kan toch een stijltang kopen?

    Heb ik maar ik ben 2 uur bezig met stijlen en naar een uur zit er weer slag ik. Naar een halve dag krult het weer,dus dat heeft niet zo veel zin.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    een vriendin van mij heeft ook superkrullig haar, je moet het dan eigenlijk gewoon in 1 lengte laten en dan gewoon aan de kapper vragen of ze de puntjes eraf wil knippen. dan blijft het mooi


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    Kan je het niet permanent laten stijlen bij de kapper ? xd


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Kan je het niet permanent laten stijlen bij de kapper ? xd


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Strobelight schreef:
    Kan je het niet permanent laten stijlen bij de kapper ? xd

    Dat is slecht
    @parfummie
    Hoe bedoel je 1 lengte?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    een potkapsel blijft altijd cool (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Strobelight schreef:
    Kan je het niet permanent laten stijlen bij de kapper ? xd

    Zonde van de krullen!

    oeps correctie n.n :
    laat ze indunnen, & laat ze knippen, een frou & krullen tot op je schouders, mijn nicht heeft het, het is prachtig bij haar.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    beColourfull schreef:
    oeps correctie n.n :
    laat ze indunnen, & laat ze knippen, een frou & krullen tot op je schouders, mijn nicht heeft het, het is prachtig bij haar.

    Ik laat het altijd indunnen en in laagjes knippen maar dat is er heel snel weer uit.
    Ik heb het tot net onder mijn schouders,maar zelf vind ik het niet zo mooi,en het is heel onhandig. Ik kan het niet goed vast doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat is slecht
    @parfummie
    Hoe bedoel je 1 lengte?


    nou gewoon niet in laagjes, als je het korter wilt hebben kun je dat gewoon doen als je dat mooi vind, maar houd het in 1 lengte, (vaak lang dus)


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    skailor schreef:
    (...)

    nou gewoon niet in laagjes, als je het korter wilt hebben kun je dat gewoon doen als je dat mooi vind, maar houd het in 1 lengte, (vaak lang dus)

    Dan word het te zwaar en te dik als ik dat niet doen.
    Ik moet wel anders kom ik er niet meer doorheen met de kam.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall