Ik ben het zelf eens. Ik volg dat niet. Ik heb heus wel respect voor die mensen, de dodenherdenking zelf, en dat feest de dag erna mag er van mij ook blijven, maar mij boeit het gewoon niet.
[ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 0:03 ]
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Geesz schreef:
Oneens, maar ik vind dat het gedoe eromheen wel iets minder mag. Die twee minuten stilte vind ik prima, maar meer hoeft niet als je het mij vraagt.
Edit,(reden); Er zijn oorlogen waar nog veel meer mensen om zijn gekomen, en er zijn oorlogen die nog veel langer hebben geduurd of nog steeds bezig zijn. Bovendien roeien die Israëliërs zelf ook iedereen uit.
Ik vind het wel heel erg voor die mensen die het meegemaakt hebben, maar ik kan me er zeg maar niet zo veel een goed beeld van vormen, doordat ik het zelf niet heb meegemaakt nee. En ik denk dat ik wel vind dat het moet blijven, zeg maar.
dus oneens, i think
Ik vind het niet overbodig.
Ik ga ieder jaar naar de Dodenherdenking op de Dam
Maar ik heb respect voor de meningen dan anderen.
Als hun het overbodig vinden kan ik daar mee leven.
Maar je hebt altijd mensen die dit belangerijk vinden en die dit gewoon uit vrije wil doen.
I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †
Geesz schreef:
Oneens, maar ik vind dat het gedoe eromheen wel iets minder mag. Die twee minuten stilte vind ik prima, maar meer hoeft niet als je het mij vraagt.
Oneens ik vind wel dat je respect noet tonen aan de slactoffers en de soldaten die zijn gesneuveld voor ons om nu te leven hoe we nu leven zonder hun waren Miss Duitsland geweest zijn je weet het niet
Geesz schreef: