• Ik had een foto van Cesc op mijn hyves als achtergrond. En dan krijg ik een krabbel van mijn broers vriendin:
    'hallo, verander je achtergrond eens. we leven in Nederland niet in Spanje.'
    jezus man, dat mag ik toch lekker zelf weten!? en nu ben ik focking boos! (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als ze zich er aan stoort moet ze maar lekker niet op mijn hyves zitten. bah


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bitchslap! (cat)


    All was well.

    ik zou het dan juist als achtergrond laten staan. en dan zoo overdreven mogelijk


    Some angels have no wings.

    Zeg zo terug; "hallo, verander je kop eens, we leven niet in Mongolië" ofzo ? xd

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 13:13 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Conflate schreef:
    Als jij hem als achtergrond hebt, is dat gewoon zo. En het is jouw hyves dus die vriendin van je broer heeft daar niks mee te maken.

    Strobelight schreef:
    Zeg zo terug; "hallo, verander je kop eens, we leven niet in Mongolië" ofzo ? xd


    Plat :'DD


    If we had not a soul, music would have created it.

    Strobelight schreef:
    Zeg zo terug; "hallo, verander je kop eens, we leven niet in Mongolië" ofzo ? xd

    Dat is nogal racistisch.. (cat)


    All was well.

    Conflate schreef:
    Als jij hem als achtergrond hebt, is dat gewoon zo. En het is jouw hyves dus die vriendin van je broer heeft daar niks mee te maken.


    Who’s afraid of the big, bad wolf?

    zeg haar, dat haar nek toch ietsje veel groter is dan haar achterwerk, wil ik wel eens weten wat ze daarop te zeggen heeft.


    Change, the only good thing in this world.

    oké dat slaat dus nergens op, eigenlijk moet je hem dan helemaal in spanje inrichten, en dan ergens neerzetten, ik leef vanaf nu in spanje, XDXDXD maarjah, je moet hem dus gewoon laten staan... nogal logisch, als je het eraf haalt krijgt zij alleen maar haar zin, en misschien dat ze het zelf wel wil,, ofzo... op een of andere manier jarloers op jouw is?;)


    Dream not your live, live your dream!

    Strobelight schreef:
    Zeg zo terug; "hallo, verander je kop eens, we leven niet in Mongolië" ofzo ?


    haahahahhaha
    die is geniaal x)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 13:50 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wat ben ik toch trots op jullie Q'ers hahaha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik zal der maar ff dik uitlagge x'')


    =