• Ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen dat ik een piercing mag.
    Gister ging ik met mijn 'gezin' uit eten en de serveerster had een dermal op de bovenkant van haar pols. Mijn tante vond die mooi. Ik vroeg aan mijn oma of ik er ook een mocht. Dat vond ze wel oke.

    Ik mag het als ik 17 ben (na 29 januari).

    Weet iemand een andere plek die leuk is voor een dermal?

    Dit is een dermal.
    Zo wil ik de mijne ongeveer.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 16:01 ]

    In het kuiltje tussen je sleutelbeenderen, maar dan moeten je sleutelbeenderen wel iets uitsteken. Of twee op je heup, of twee naast je stuitje.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Oeh, bij mijn heup of lies lijkt me wel wat ^^

    Mijn moeder had dat en het is heel onhandig. Er blijft vanalles aan haken (lees: kleding) en ontsteekt snel. ô.o Het was keiranzig toen ze ze eruit moest laten snijden. Maargoed. Misschien gebeurt dat bij jou niet :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik ben nu voor 1/3e klaar met mijn dermal project, krijg er in totaal 6 op mijn heupen, heb 2 weken terug de 2e laten zetten, na mijn vakantie de 3e. De pijn op zich is echt per piercing verschillend, de eerste deed totaal niet zeer, de 2e was minder leuk omdat mijn huid veel weerstand gaf, maar het is zo goed als pijnloos. De priem voel je wel, maar het zetten van de implantaat zelf niet :)

    Hel schreef:
    ik ben nu voor 1/3e klaar met mijn dermal project, krijg er in totaal 6 op mijn heupen, heb 2 weken terug de 2e laten zetten, na mijn vakantie de 3e. De pijn op zich is echt per piercing verschillend, de eerste deed totaal niet zeer, de 2e was minder leuk omdat mijn huid veel weerstand gaf, maar het is zo goed als pijnloos. De priem voel je wel, maar het zetten van de implantaat zelf niet :)

    Gaaf ^^
    Ik ben het nog neit gevraagd, maar ik denk niet dat ik ze op mijn heup mag:8

    Wat is een dermal? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Heup is mooi (':
    Ik mag het trouwens ook, maar ik wil niet. Ghahah, al vind ik dat wel mooi, mooier dan een tongpiercing, terwijl ik dat wel ga nemen. Maar 't doet te veel pijn volgens mij -a-

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 15:58 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Wtf is een dermal? x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cloudburst schreef:
    Wat is een dermal? (:

    Dit is een dermal.
    Zo wil ik de mijne ongeveer, op die plek, ook 3.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 16:01 ]

    ik heb der een gehad en heb nu een mooi litteken op me onderarm.. ik hoef dat niet meer xD

    maarja weet niet waar het leuk is ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Binnenkant van je arm, net boven je pols?
    Ik zou er toch niet direct zo eentje nemen :3


    Has no one told you she's not breathing?

    tussen je borsten?

    Dat vind ik zelf persoonlijk een mooie plek^^

    maar ZOu never nooit een dermal nemen


    I solemny swear i am up to no good