• whahaha dit is mijn wraak op Alicia mijn bf ook in real life. dit was haar gb is mijn gastenboek

    Hihi, ik zat is ff na te denken he! Nou ik gheb die trailer van vampire suks nog is gesien he sow lol maaruhhh wij komen er ook in voor op het laatste en dan sla ik jou met een schop op je kop :P :P :P :P sow lol maaruh is zat is ff te kijke bij je polls maar Jacobie staat lkkr voor (H) (H) (H) Hihi feiten worden op je beeldscherm gedrukt



    Jake Jacob -> (K) <- Ik





    PS: google doet bij ons ook raar enuhh kheb zin in zwemmen morgen maar zou ik de bikinie aan doen met zwart en witte stippen of paars met gouden stippen!!! Drama plies help me uit dde `dilema



    Tot vanavond half 10 precies !!!!!


    ff voor de duidelijkheid, zij is team jacob ik team edward en hebben daar altijd discussies over. nu komt er een nieuwe film in de bios. vampire sucks doe dus geniaal is. ik heb een poll over wie leuker is. en morgen gaan we samen zwemmen. hoezo lief voor elkaar zijn:P
    haha ik vond dit megagrappig maar het zou wel aan mij liggen. dit is mijn wraak(6)
    ook zulke droge humor met je vriendin?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ja xD kheb nou precies zo'n berichtje achtergelaten vandaag op mijn vriendin haar gastenboek is dat niet toevallig ?? :P

    PS: wat nou wraak Jake is gewoon de best das een feit !!!! Jake (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    Jacob ->(K)<- Ikuhh

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 22:03 ]


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    AliciaBlack schreef:
    ja xD kheb nou precies zo'n berichtje achtergelaten vandaag op mijn vriendin haar gastenboek is dat niet toevallig ?? :P


    wow wie zou dat nou zijn geweest he?xD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lavender schreef:
    (...)

    wow wie zou dat nou zijn geweest he?xD


    Ja dat vraag ik me nou ook af !




    Mijn tweeling zus ??

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 22:04 ]


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    AliciaBlack schreef:
    (...)

    Ja dat vraag ik me nou ook af !


    jeps. wow wij verpiepen het hierro eigenlijk was het voor mensjes met hetzelfde probleem. naja boeie:P
    nouja probleem....xD

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 22:07 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    On-topic blijven s.v.p.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Team Edward:9~:9~:9~ nja eigenlijk Jasper,, en die film is gewoon geweldig,, ik ga er naar toe mijn bff -ze zegt dat ze team zwitserland is maar dat betwijfel ik met haar seth en jake *kots*- een mens,, een mens en miss nog een mens.. en meh dat heet LOL ik weet niet of je dat woord kent....

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 22:35 ]


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    avrilcullen schreef:
    Team Edward:9~:9~:9~ nja eigenlijk Jasper,, en die film is gewoon geweldig,, ik ga er naar toe mijn bff -ze zegt dat ze team zwitserland is maar dat betwijfel ik met haar seth en jake *kots*- een mens,, een mens en miss nog een mens.. en meh dat heet LOL ik weet niet of je dat woord kent....


    hihi join the club.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Edward ownt(A) en Jasper ook:9~


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Team Jacob.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb Vampire sucks al een maand op dvd. (A)
    Hij is nog genialer als je de hele film ziet.
    Vooral als Edward in Becca's kamer en haar dan door het...
    Ik ga niets verklappen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Oh my god, ik wist niet dat er een hele film zou komen(cat)
    Ik dacht dat het gewoon een filmpje was die een fan snel gemaakt had..:Y)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 23:48 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    team jacob

    ik ga hem zeker kijken


    (Be)lieve in (you)rself

    Jup, mijn beste vriendin is ook een van de enige mensen die mijn humor begrijpt XD


    impress people by giving the best of yourself.