• Emily Bear

    Daar op dat moment is ze 6 jaar en ze kan al zo goed piano spelen en dat wil ik ook zo graag kunnen. Maar zij, ja, het komt er gewoon zo uit en ze kan echt een prachtig nummer op 10 minuten maken. Als ik dat wil doen, of wie dan ook, dan moet je zeker toch al enkele jaren ervaring hebben en ook heel veel oefenen. En weet je, het is ook, zij kan amper spreken en ze speelt piano als een volwassen jazzpianist. (cat)

    Ik weet dat er al een/meerdere topic(s) over haar zijn, maar nu gaat het over dat ik jaloers op haar ben, haha. Op wie zijn jullie wel eens jaloers. :9~

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 19:17 ]


    All was well.

    ook op haar. :Y)

    Ik ken haar al heel lang. Ze is inderdaad erg goed maar hoe eerder je begint met leren, hoe sneller je het onder de knie hebt. En ja, beetje talent komt bij haar wel van pas.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik ken haar al heel lang. Ze is inderdaad erg goed maar hoe eerder je begint met leren, hoe sneller je het onder de knie hebt. En ja, beetje talent komt bij haar wel van pas.

    Zij heeft niet een beetje talent hoor, ze kon een liedje helemaal naspelen als ze het één keer had gehoord en toen was nog aan het zingen ook. :Y)


    All was well.

    Jean schreef:
    (...)
    Zij heeft niet een beetje talent hoor, ze kon een liedje helemaal naspelen als ze het één keer had gehoord en toen was nog aan het zingen ook. :Y)

    Wist je dat je dat bij conservatorium ook op studie krijgt? Op gehoor leren spelen (;
    Anyways, je moet niet alles te letterlijk opvatten met een 'klein' beetje etc.


    your eyes are like stars in the night.