• Ja serieus. Ik bruin echt helemaal niet snel waar ik overigens een absolute hekel aan heb. Maar gisteren vond ik in zo'n zakje van de Ici Paris XL nog een tester die ik gratis erbij had gekregen. Kijk ik op het doosje wat dat is, blijkt het een soort van gel te zijn die je op je huid moet smeren en dan word je sneller bruin. Dus ik dat gaan uitproberen en het op mijn gezicht en armen smeren. Ik zat net maximum een halfuurtje buiten en ik ben al gemaan bruin geworden. Nou ja, niet zo heel erg bruin, maar wel wat bruiner als hoe ik normaal ben. Owyeah en nu ben ik blij! Het heet: Clarins Paris Gelée Auto-Bronzante Express.
    :9~


    All was well.

    Ha, heb ik niet nodig. Ik ben echt zo snel bruin. Maar ik heb van mezelf al een tint :p Nou, dat spul werkt dat in ieder geval wel goed blijkt maar.

    whaha,, ik wordt eerder rood dan bruin, leuk spul dan... Aangezien mijn benen echt helemaal wit blijven... noujah, geel/wit.. Ik ben gewoon een halve chinees, aangezien die ook een beetje geel zijn,,, :$ maarjah... XD


    Dream not your live, live your dream!

    Ik bruin ook niet zo, maar vind dat niet erg!
    Vampire-look! _O_

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 16:22 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Zo zijn er ook héél veel spray's en doekjes en blablabla en dat noemt zelfbruiner haha ;3 Maar, daar krijg echt enorm veel witte plekken van als je het niet tegoej uitsmeert en zo en da's echt kei dom x,x' Dus, mijn vraag is dan ook- heb je pijn die gel ook witte of donkerdere plekken of is het allemaal de zelfde kleur? (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik heb gewoon altijd een olie die ik gebruik, met een kleine factor. 5 of zo. Die werkt ook heel goed.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik word niet snel bruin, maar ik weet niet of ik het ga kopen. Volgens mij is het best duur en dat heb ik er eerlijk gezegd niet voor over, haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik bruin alleen wanneer ik het niet wil o.o
    en na een week is het weer weg en ben ik weer helemaal wit =D echt raar x)


    impress people by giving the best of yourself.

    Ik ga het tegen mama zeggen en hopen dat ze het koopt. Want ik word ook niet snel bruin, hatelijk!

    Ik denk niet dat ik het nodig heb. Ik heb Indische roots ;p


    007

    Sérious, ik ga kopen ;o


    Some people make the world special just by being in it

    ik verbrand nooit, en word lekekr snel bruin.

    Heb het dus niet nodig ;D

    Ik ben bruin.. Beat that :Y)

    Ik wordt niet zo heel gigantisch bruin. Meer een soort brons kleur. :'D
    Maar vind ik niet erg, zolang ik maar een gezonde tint heb vind ik het allang best.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Argh, ik hoopte dat het een middel was tegen droog haar -fail-


    No growth of the heart is ever a waste

    BlueElephant schreef:
    Ik bruin ook nooit. Ik ben spierwit. En ik vind het goed, ik wil niet bruin zijn :Y)


    Agree(cat)
    Ik ben trots op mijn spiewitte huid:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.