Ja serieus. Ik bruin echt helemaal niet snel waar ik overigens een absolute hekel aan heb. Maar gisteren vond ik in zo'n zakje van de Ici Paris XL nog een tester die ik gratis erbij had gekregen. Kijk ik op het doosje wat dat is, blijkt het een soort van gel te zijn die je op je huid moet smeren en dan word je sneller bruin. Dus ik dat gaan uitproberen en het op mijn gezicht en armen smeren. Ik zat net maximum een halfuurtje buiten en ik ben al gemaan bruin geworden. Nou ja, niet zo heel erg bruin, maar wel wat bruiner als hoe ik normaal ben. Owyeah en nu ben ik blij! Het heet: Clarins Paris Gelée Auto-Bronzante Express.
whaha,, ik wordt eerder rood dan bruin, leuk spul dan... Aangezien mijn benen echt helemaal wit blijven... noujah, geel/wit.. Ik ben gewoon een halve chinees, aangezien die ook een beetje geel zijn,,, maarjah...
Zo zijn er ook héél veel spray's en doekjes en blablabla en dat noemt zelfbruiner haha Maar, daar krijg echt enorm veel witte plekken van als je het niet tegoej uitsmeert en zo en da's echt kei dom x,x' Dus, mijn vraag is dan ook- heb je pijn die gel ook witte of donkerdere plekken of is het allemaal de zelfde kleur? (:
I believe in music the way some people believe in fairytales.
Ik wordt niet zo heel gigantisch bruin. Meer een soort brons kleur. :'D
Maar vind ik niet erg, zolang ik maar een gezonde tint heb vind ik het allang best.
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell