• Jullie weten allemaal wat er gebeurt is op 11 september een paar jaar geleden. WTC -> terroristische aanslag etc. Wat willen ze nu doen? Ze gaan, en het is geen gerucht, het is al bijna rond, op de plek van het WTC, Ground Zero in NY een moskee bouwen. Het is toch te belachelijk voor woorden? Dat slaat toch echt alles!? En Geert Wilders gaat op aanstaande 11 september naar New York om te demonstreren. De demonstratie is georganiseerd door de SIOA (Stop Islamization Of America).

    Volgens de PVV was de aanslag op het WTC op 11 september 2001 'een aanval op de hele Westerse beschaving, met inbegrip van Nederland'.
    Bij de demonstratie zal ook de Amerikaanse republikein Newt Gingrich spreken. Hij is voormalig voorzitter van het Huis van Afgevaardigden en momenteel aangesloten bij de conservatieve denktank American Enterprise Institute, waar ook Ayaan Hirsi Ali werkzaam is.

    Ik vind het respectloos. Het is net een grote grap. Een grote respectloze grap.
    What do ya think?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 15:20 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Waarom op de plaats een moskee? ROFL. Waarom opent die fag een moskee? Iets waar hij absoluut op tegen is? jonge..

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 15:17 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Toen ik daar in Februari was -ja op precies die plek waar die torens stonden- was het het plan dat ze een grote fontijn zouden maken ofzo? ;o Als een soort monument. Weird dat ze dat ineens weer veranderd hebben.

    Ik vind het overigens niet echt logisch dat ze daar een moskee gaan maken..


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, dat zag ik onlangs in het journaal. En ik vind het echt erg voor de familie van alle slachtoffers, alsof ze een beetje ermee gaan lachen. Ik vind het echt respectloos! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Forlan schreef:
    1. wut? Een terroristische aanslag? lmfao, nou ik weet er niks vanaf.
    2. Waarom op de plaats een moskee? ROFL.
    3. Waarom opent die fag een moskee? Iets waar hij absoluut op tegen is? jonge..

    Je kent die terroristische aanslag vast wel hoor, iedereen kent het (: Het was die keer toen twee (dacht ik?) vliegtuigen in flatgebouwen vlogen, zodat er echt heel veel doden waren.


    Never run out of reasons to smile...

    Volgens mij kunnen ze daar beter een gedenkplaats van maken. Of een plein of zo. Een moskee, gosh.. Dat is misschien wel het meest harteloze dat je kan doen. Niet dat ik iets tegen de islam heb, maar het waren wel moslims die de aanslag hebben gepleegd. Dat is nogal harteloos tegenover de nabestaanden. Maar er een park van. Dan heb je groen in NY, en dan hebben de nabestaanden nog een plaats om te rouwen.. Jesus..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Icon schreef:
    (...)
    Je kent die terroristische aanslag vast wel hoor, iedereen kent het (: Het was die keer toen twee (dacht ik?) vliegtuigen in flatgebouwen vlogen, zodat er echt heel veel doden waren.
    Ja ik had verkeerd gelezen haha, ik las paar dagen geleden. Wat zoiezo dom is omdat het niet 11 september was, maar die ken ik dus wel c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    Waarom op de plaats een moskee? ROFL. Waarom opent die fag een moskee? Iets waar hij absoluut op tegen is? jonge..

    Geert Wilders doet dat niet. Hij gaat daar juist heen om te demonstreren omdat hij er tegen is.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Icon schreef:
    (...)
    Je kent die terroristische aanslag vast wel hoor, iedereen kent het (: Het was die keer toen twee (dacht ik?) vliegtuigen in flatgebouwen vlogen, zodat er echt heel veel doden waren.

    4 vliegtuigen werden op 11 september 2001 gekaapt. 2 vlogen in de WTC-torens, eentje in het Pentagon en 1tje moest nog ergens in vliegen, maar de passagiers verweerden zich en het vliegtuig stortte neer ergens in Pennsylvania -staat in USA-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Temerarious schreef:
    (...)
    Geert Wilders doet dat niet. Hij gaat daar juist heen om te demonstreren omdat hij er tegen is.
    Oooooh, never mind dan. Ik moet echt beter gaan lezen...


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)Ja ik had verkeerd gelezen haha, ik las paar dagen geleden. Wat zoiezo dom is omdat het niet 11 september was, maar die ken ik dus wel c:

    Dacht ik wel, haha :3


    Never run out of reasons to smile...

    Armani schreef:
    Volgens mij kunnen ze daar beter een gedenkplaats van maken. Of een plein of zo. Een moskee, gosh.. Dat is misschien wel het meest harteloze dat je kan doen. Niet dat ik iets tegen de islam heb, maar het waren wel moslims die de aanslag hebben gepleegd. Dat is nogal harteloos tegenover de nabestaanden. Maar er een park van. Dan heb je groen in NY, en dan hebben de nabestaanden nog een plaats om te rouwen.. Jesus..


    Maar dat wilders envoor gaat demonstreren... Die man doet ook alles om maar aandacht te krijgen volgens mij... Ik mag hem niet gewoon om de dingen die hij zegt.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 15:25 ]


    When words fail music speaks

    Damn, dat is al oud nieuws :-)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Susurrous schreef:
    Damn, dat is al oud nieuws :-)

    Nou nee, eigelijk niet.
    Het is vanochtend gepost op nu.nl.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Een paar jaar geleden was er ook sprake dat ze weer 2 torens zouden bouwen.. Dus ik denk dat het gewoon een nutteloos geerucht is.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wishing schreef:
    Een paar jaar geleden was er ook sprake dat ze weer 2 torens zouden bouwen.. Dus ik denk dat het gewoon een nutteloos geerucht is.

    Nee, de plannen zijn al bijna rond.


    I'd rather go naked than wear fur.