• ik ben weer in Nederland(eigenlijk sinds woensdag maar goed)
    En ik voel me zwaaar klote..
    Ik moet zowat de hele tijd janken,ik heb buikpijn,ik heb nergens zin in en alleen door die jongen die werkt in het hotel van Griekenland.

    Ik voel me écht stupid!Want normaal heb ik dit nooit en kan ik niet wachten totdat ik weer naar huis kan,maar nu wou ik daar echt blijven.Ik lijk hem te missen terwijl we niet echt diepe gesprekken hadden.Maar hij was gwn kei cool,en leuk en lief enzo maar ik denk dat hij dat bij de meeste meisjes/klanten doet.
    Maar telkens als ik mijn ogen dicht doe zie ik hem voor me hoe die lachte en naar me keek..
    Ik voel me nu echt een rampzalig geval
    En het ergste was nog toen we weg gingen leek net of die het wist dat we weg gingen want toen hij de keuken in liep om naar het andere restaurant te lopen(er waren 2 hotels die bij elkaar horen) keek hij nog om lachte nog kei leuk/lief en liep toen weg

    Ik voel me echt dom nu weetje dat,ik lijk wel geobsedeerd door hem O.o

    iemand zelfde meegemaakt of tips zodat ik niet aan hem hoef te denken

    sorry dat ik áltijd maar zeik over van alles en nog wat


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    omg, precies hetzelfde verhaal hier ö. Wij bleven 1 nachtje slapen in Melk een stadje in Oostenrijk. En die jongen die daar ons ontbijt verzorgde was zo leuk, en daar zat ik dan met ontplofd haar en m'n make up overal. Maar toch was hij me aan het versieren -haha-


    Live life like a raver.

    het klinkt hard,maar vergeet hem gewoon.
    Je ziet hem waarschijnlijk nooit meer terug.


    everybody needs a song.

    Time conquers all, je zal hem wel vergeten met de tijd.
    Veel sterkte iig.
    (flower)


    None but ourselves can free our minds.

    je hebt denk ik new moon gelezen of gezien. want dit lijkt er verdacht veel op...


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    elisecullen schreef:
    je hebt denk ik new moon gelezen of gezien. want dit lijkt er verdacht veel op...



    En waar slaat dit op?Juah sorry hoor maar ik vertel hier over iets wat ik kwijt wil.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Meid, hoe leuk, lief of knap hij ook was, probeer je tijd niet te verspillen aan de herinneringen aan hem. Je leven gaat verder en als jij elke dag doorbrengt met nare gevoelens en dezelfde gedachtes zal je je elke dag alleen maar erger gaan voelen. Probeer eens wat leuke dingen te gaan doen met je vriendinnen! ;) Of praat erover met een ouder of een familielid of een vriendin. Wie weet hebben zij ook wel eens zoiets meegemaakt, of kunnen zij je opvrolijken. En als je eens wat vaker uit gaat, kom je vast een hoop nieuwe jongens tegen om hem een beetje te vergeten! ;)
    Sterkte!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Precies hetzelfde hier ='(
    Ik ben ook nog maar pas terug van 2 weken Tunesië en zou ook het liefst terug keren (behalve dan voor het eten =P )
    Hij werkt daar als animator en het was super met hem. Hij vroeg altijd als ik wou meekomen met hem als hij een activiteit deed, hij heeft me zelfs een brief geschreven, wat het nog erger heeft gemaakt obvious =S.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 15:45 ]


    But love's a malady without cure

    Ik heb ongeveer hetzelfde als jij. Op vakantie heb ik een hele leuke jongen leren kennen. En toen ik wegging miste ik hem ook heel erg. Maar wij houden contact via msn en telefoon. Die jongen woont in België en ik in Nederland.

    Maar ontopic- Je moet veel leuke dingen doen. Ga shoppen met je vrienden, naar de film, koken, lezen, sporten, wandelen. Gewoon afleiding zoeken. ;) En chocolade(ijs) wil soms ook nog wel eens werken :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Boyiloveyou schreef:
    het klinkt hard,maar vergeet hem gewoon.
    Je ziet hem waarschijnlijk nooit meer terug.

    het is idd hard maar het is wel waar(flower)


    When words fail music speaks

    Boyiloveyou schreef:
    het klinkt hard,maar vergeet hem gewoon.
    Je ziet hem waarschijnlijk nooit meer terug.

    Het is waar idd. Probeer gewoon je aandacht bij andere dingen te houden, denk aan wat je nog in deze korte tijd met vriendinnen kan doen, dat is toch veel leuker dan treuren om een jongen die aan de andere kant van Europa woont?
    Nou sterkte ermee meid!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Heel erg lief voor jullie lieve reactie's(haha wat een zin,hej heb ik toch nog wat te lachen ;p)

    Ik ga morgen maar eens naar buiten of iets anders doen want ik zit al 2 dagen binnen,in mijn pyjama..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik begrijp je wel, ik wil nu echt zó hard terug naar Zweden. Ik mis mn familie en ik wil die lekkere Zweedse jongen zó graag nog een keer zien D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat gevoel ken ik, geloof me; na een tijdje gaat het wel over. ;')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.