• - I've come back to kill you

    Anne is een achttien jarig meisje dat samen met haar ouders in de hart van de stad woont. Hoewel ze bij hen een nogal rumoerig en apart leven heeft geniet ze er wel met volle teugen van. Wanneer je moeder een kunstenaar is en je vader een hippie-achtige zanger kun je er namelijk van op uit gaan dat de dagen altijd net even iets anders verlopen als je zou verwachten bij een 'normaal' gezin. Maar dan slaat het noodlot toe en komt Anne in een auto ongeluk terecht, waardoor ze haar geheugen volledig kwijtraakt. Zal ze er achter komen wie ze is en waar ze thuishoort? Of is er meer aan de hand dan ze denkt wanneer haar ouders haar negeren als ze voor de deur staat?


    - Doen / niet doen?
    - Lijkt het je wat / zou je het lezen?
    - Rollen / samenwerking [let me know als je interesse hebt om samen te werken!] ?
    - Anders nog iets?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2010 - 12:02 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Niemand??


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    - Doen / niet doen?
    - Het lijkt mij leuk, en ik zou het wel lezen :9~
    - Ik zou eventueel wel samen willen werken als je dat ook wilt. Rollen hoeft eventueel niet, tenzij je dat zelf ook wilt natuurlijk.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    - Doen / niet doen?
    - Het lijkt mij leuk, en ik zou het wel lezen :9~
    - Ik zou eventueel wel samen willen werken als je dat ook wilt. Rollen hoeft eventueel niet, tenzij je dat zelf ook wilt natuurlijk.


    Cool, thanks!

    Lijkt me leuk, even in een pb verder praten over samenwerken? :9~
    (Heb zelf niet veel met rollen maar wil wel eens met mensen samenwerken/schrijven om te kijken hoe dat gaat. :D)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Cool, thanks!

    Lijkt me leuk, even in een pb verder praten over samenwerken? :9~
    (Heb zelf niet veel met rollen maar wil wel eens met mensen samenwerken/schrijven om te kijken hoe dat gaat. :D)


    Sure ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.